Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kelly0708 schreef:ik heb alleen een kleine tip voor de knieholtes.:
een inlegkruisje in je rijbroek in de knieholtes!![]()
dan drukte het niet zo!
Het is een flesje met verstuiver.PriscaZ schreef:Zeker niet gaan traplopen of fietsen. Je laarzen krijgen dan knikken die ze anders niet zouden krijgen.
In tegenstelling tot wat hier tot nu toe gezegd is... Gewoon gaan rijden! Hoe meer je ermee rijdt, hoe sneller ze fijn zitten. Dus laarzen aan en rijden maar!

)
simone_89 schreef:Ik heb sinds kort ook leren rijlaarzen. Nou zijn ze al ver ingelopen, maar ik krijg ze amper uit,
vooral het kuit gedeelte zeg maar gaat erg lastig, laatst hebben we er met twee volwassenen aangehangen om ze uit te krijgen![]()
zou dit ook nog over kunnen gaan nadat ik er een tijd mee gereden heb of zou ik ze bij de
schoenmaker op moeten laten rekken?
simone_89 schreef:Ik heb sinds kort ook leren rijlaarzen. Nou zijn ze al ver ingelopen, maar ik krijg ze amper uit,
vooral het kuit gedeelte zeg maar gaat erg lastig, laatst hebben we er met twee volwassenen aangehangen om ze uit te krijgen![]()
zou dit ook nog over kunnen gaan nadat ik er een tijd mee gereden heb of zou ik ze bij de
schoenmaker op moeten laten rekken?
paardebloemp schreef:Water droogt leer uit en het wordt er lelijk van, dus je dure laarzen tot de top vullen met water.. Bij mijn zuurverdiende laarzen komt er geen tuinslang in!!