Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wanted2003 schreef:bokkenootje schreef:Alle drie de modellen worden ook gemaakt door Königs.
De kwaliteit is veel beter, de levertijd veel sneller.
Misschien iets om te overwegen? Qua kosten zitten ze ongeveer
gelijk.
Dat klopt niet helemaal hoor, laarzen die voor jou gemaakt moeten worden zitten ook met een levertijd van 8-12 weken en kwalitatief gezien doet Petrie echt niet onder. Daarbij, Königs heeft geen dressuur laars waar de rits standaard in zit en dus betaal je extra als die erin moet komen. Het polo model van Königs heeft amper een boog en dus zou je moeten vragen om een hogere dressuurboog waar je ook weer extra voor betaald.
Alane schreef:Mijn dochter heeft de cambridge, die hebben de rits achter tot aan de zool, en de anky elegance.
Bij beide geen probleem met de rits,.
De rits aan de achterkant is handiger met opstijgen, rits iets los laten en je stapt gemakkelijker op
volgens Petrie is juist Olympic die die gemaakt is van rundleder...
Wel moest ik 70 euro extra betalen omdat ik maat 47 nodig had kwa hoogte, dit kon niet en zou ik dus moeten kiezen voor 49 of 46. Maar het blijkt nu ook dat mijn vorige laarzen veelste hoog zijn aangemeten Ik heb toch besloten om maar die 70 euro extra te betalen. Maar als ik ooit nog een keer laarzen nodig heb zou ik niet weer naar divoza gaan, absoluut geen klantvriendelijkheid en kwa informatie wat ze van laarzen weten sloeg ook nergens op
Ik heb het zelf maar een beetje van internet moeten zoeken en aan jullie gevraagd. Nou maar wachten en hopen dat mijn benen binnenkort niet meer afknellen