__Nathalie__ schreef:Wanneer geven jullie iemand een 9 of een 10 voor verzorging dan?
Ik heb 1 x een 9 gegeven aan een schimmel die zo mooi spierwit was gewassen! Wat een werk zat daarin, vond ik echt super. Verder was ook alles tiptop en dan mag dat best eens beloond worden

Verder niet zo snel een 9/10 hoor.. Dat zou betekenen dat iemand 3 of 4 pnt verdient door de verzorging. Het moet imo toch vooral bij het rijden gehaald worden..
Gewoon uit nieuwsgierigheid, want daar verwacht je toch 10-en? Met die grooms enzo. Of hebben jullie wel eens iets gezien (qua verzorging dus) bij bijv een Anky dat je zegt: verzorging een 7 (of minder)
9 van de 10 keer poepen ze op te trailer, lekker alles onder de stront op die witte benen
Mijn vroegere pony had zo`n ielig, sprietig volbloedstaartje en nu ik twee van die mooie pluimstaarten mee op concours mag leef ik me lekker uit met glansspray. Keurig recht afgeknipt, even uitpluizen, natuurlijke golven schikken en o, wat een mooie waaiers! Kan er echt met plezier naar kijken
.