Mijn dochter lesgeven?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anne1999

Re: Mijn dochter lesgeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:13

wil jouw dochter wel wat van je aan nemen dan want mijn moeder wil ook wel eens goed bedoelde dingen zegen maar dat werkt niet haha

XxLaura98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:29

Wil jou kind wel les van jou?
Klinkt alsof u niet goed bent maar als mijn moeder opmerkingen gaat maken over hoe ik rijd dan grrrr...
en anders kunt u zelf eerst ook les nemen op een van de 2 paardjes.
Dan kan jij daarna haar misschien voor jou gevoel beter les geven.
En anders kan uw dochter meerijden in de les die uw krijgt of na of voor dat jij les hebt gehad

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:34

mijn moeder heeft mij altijd les gegeven maar op een gegeven moment kwam er een (puber) tijd waarin ik niks meer van haar wilde aannemen
nu les ik toch wel weer bij haar want er is geen betere dan zij :D
maar zoals je zelf aangeeft ben je zelf niet echt ervaren
in dat geval zou ik haar naar een andere instructrice doen
een die haar gelijk heel goed kan begeleiden zoadat ze gelijk alles goed aanleerd

humanoidR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:50

toen mijn zoon ging rijden heb ik geprobeerd hem bij een ander te laten lessen. leek me beter. maar hij wilde dat perse niet. nu drie jaar later geef ik hem nog steeds les. en in die tussentijd heb ik het echt nog een paar keer geprobeerd. maar ik kreeg steeds een heel duidelijk nee. ik kan hem genoeg leren, zegt hij. tja, scheelt wel een hoop lesgeld...

stoplicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 20:20

Ehm nou, toen ik 5 was, gaf mijn moeder me ook les, maar ik wilde er niet zoveel van weten, schijnbaar... :o Heb nog steeds les van iemand anders, mocht er iets ontzettend dringends zijn, dan vraag ik het heus wel aan m'n moeder, maar liever niet (komt misschien ook omdat we nu op hetzelfde niveau rijden).

Maar als ze er zelf mee is gekomen, kan je het echt wel proberen hoor! Gewoon kijken hoe het gaat, op het moment dat het één van beide kanten niet meer zo goed bevalt, kan je alsnog iets anders bedenken. Maar gewoon de basis moet goed kunnen komen hoor!

NinetyFour

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:47

Misschien is het beter dat ze eerst ergens anders les neemt. Meestal luisteren ze daar toch beter na :P

brechtje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 12:06

Iets aanleren is makkelijker dan iets afleren. Misschien kan je eerst eens op een manege meekijken naar een beginnersles, zo kan je oppikken wat je moet leren aan je dochter :)

Kpjekoffieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 16:11

siskeh schreef:
Wil jou kind naar je luisteren :+
Meestal is het zo dat vreemde ogen dwingen nl.

ben ik het helemaal met je eens :D