Grijs kenteken/bedrijfsauto voor particulier

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:16

lekker belangrijk allemaal. volgens mij vroeg viktorien alleen advies over grijs kenteken/particulier. Zitten er een aantal wel te zeiken dat er al zo veel domme dingen en onwaarheden worden gezegd in topics, maar vervolgens gaan ze hele discussie voeren over totaal andere zaken................wie is er nou dom bezig???

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:47

marjolein__ schreef:
lekker belangrijk allemaal. volgens mij vroeg viktorien alleen advies over grijs kenteken/particulier. Zitten er een aantal wel te zeiken dat er al zo veel domme dingen en onwaarheden worden gezegd in topics, maar vervolgens gaan ze hele discussie voeren over totaal andere zaken................wie is er nou dom bezig???

Ik weet niet waar dit op slaat...... :?
Heb mijn mening gegeven op haar vraag aangezien ik ook een Suzuki Vitara grijs kenteken heb..
Als mensen dingen aan mij vragen geef ik daar gewoon antwoord op..

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 22:38

Tamara21 schreef:
marjolein__ schreef:

Ik weet niet waar dit op slaat...... :?
Heb mijn mening gegeven op haar vraag aangezien ik ook een Suzuki Vitara grijs kenteken heb..
Als mensen dingen aan mij vragen geef ik daar gewoon antwoord op..

ik bedoel jou ook niet hoor................... :D

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 15:53

Toevallig hebben mijn vriend en ik net de bedrijfsauto van zijn vader gekocht, het grijze kenteken is er af en staat nu gewoon als particulier maar wel in een duurdere rubriek omdat ie dus geschikt is voor bedrijven(ofzo iets, kan het papier even niet vinden van de belsting maar daar stond zoiets op)