Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze ogen helemaal niet dik en ze zitten heerlijk. Vriendinnen van mij hebben de Lipica laarzen. Deze worden op maat gemaakt en zijn echt super, je hebt al een paar laarzen voor 100 euro volgens mij. En voor op maat gemaakte laarzen is dat niet duur 

snap je? Hierdoor is het vaak wel maat werk.
Samantha_T schreef:Hier nog iemand met dikke kuitjes....ik heb nu Cavollo laarzen, ze zijn wel op maat gemaakt, dus dat wordt wat duurder...Ik heb ook MountainHorse laarzen, deze zijn echt superZe ogen helemaal niet dik en ze zitten heerlijk. Vriendinnen van mij hebben de Lipica laarzen. Deze worden op maat gemaakt en zijn echt super, je hebt al een paar laarzen voor 100 euro volgens mij. En voor op maat gemaakte laarzen is dat niet duur
Succes
Pikeur schreef:Persoonlijk zou ik met 13 jaar geen maatwerk nemen, de kans dat dat blijft passen is wel erg klein
De cavallo junior heeft diverse kuitmaten, misschien even bij een wat grotere ruitersportzaak kijken of ze een paar maten hebben liggen die je kunt passen
pinboll schreef:ik rij nu met saxon rijlaarzen omdat ik mijn benen gewoon nergens anders in krijg,
ik ben 13, 160 lang en heb kuiten van 35,6 cm![]()
zijn er misschien mooie laarzen (leer) waar ik mijn kuit wél in krijg en er niet zo dik uit zien?
gr
pinboll schreef:hahaha bedankt allemaal maar ik heb erg korte onderbenen maar weer lange bovenbenen en dan oogt het zo enorm dik.
en iedereen met die cavallo's van 34,5 wou dat ik er in kon
. Abeltje77 schreef:pinboll schreef:hahaha bedankt allemaal maar ik heb erg korte onderbenen maar weer lange bovenbenen en dan oogt het zo enorm dik.
en iedereen met die cavallo's van 34,5 wou dat ik er in kon
Staan boven en onderbenen niet altijd in dezelfde verhouding?
Floridian schreef:Ik heb uit pure ellende chaps. Ik ben 1.67, en heb kuitomvang 45 cm. Dankzij balletten. Of lekkere genen...
Ik zoek gaithers, glad, wie weet waar ik ze kan vinden? Wil ze graag voor wedstrijden (F-proefjes).