Lid NVVR?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 14:08

Anne Marie schreef:
Hier ook een "slapend" lid, leuk blad, en leuke bezigheden, maar helaas weinig in zuidwest... Als het een keer lekker in de buurt is doe ik mee, maar zonder vervoer valt het nog niet mee. ;)

Of je organiseerd zelf wat :D Dan komen ze naar jouw toe, scheelt je weer reizen :D

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 12:17

Oeeeh... maak maar geen slapende honden, euh... leden wakker... :+ Ik heb eigenlijk heel wat ideetjes over wat leuk zou kunnen zijn, en met de Rucphense bossen in de achtertuin hebben we mogelijkheden zat... ;)

yarrah

Re: Lid NVVR?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 14:20

Ik zeg DOEN!! :-)

Christel1164

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 14:26

Jaa, gewoon lid worden. Er staat echt megaveel informatie in de Vrijruiter, vaak dingen die je ergens anders niet leest. Zelfs de advertenties zijn leuk om te lezen! De mailgroep is ook heel leuk om vast wat mensen en paarden te leren kennen en je kunt er altijd terecht met vragen of dingen waar je mee zit. Ik ga ook niet vaak mee op ritten vanwege het ontbreken van een trailer. De pannekoekenrit heb ik wel een x meegemaakt en die was erg gezellig. Je kunt trouwens ook naar Hinnik-bijeenkomsten zonder paard, die worden georganiseerd door het hele land door en vaak zijn er ook clinics waar je ook als toeschouwer van harte welkom bent.
Lid worden dus! :-)

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 14:28

Ik ben ook al een aantal jaar lid (8 of 9 jaar). Helaas zit ik ook met een vervoersprobleem. Ik doe dus niet vaak mee aan de activiteiten. Maar de vrijruiter (het blad) is al erg leuk! Ik heb twee keer een weekeind mee gedaan. De eerste was een lustrum weekeind in Noord Brabant en de tweede was de eerste jeugdtrektocht op de veluwe. Beide waren zeer geslaagd (jeetje... dat is al weer 7 jaar geleden).

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 20:18

yarrah schreef:
Ik zeg DOEN!! :-)

Kom jij mij dan oppikken wanneer je daar naartoe rijdt? :D O:)

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:06

Ja, dat is goed,.... :-) maar dan wel te paard :-)..... dat is dan 185 km. Dat moet Oz kunnen :-) Gaan jullie ook naar drenthe met hemelvaart? Misschien kunnen we daar iets afspreken voor een rit (is misschien voor Oz ook beter).

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 21:23

yarrah schreef:
Ja, dat is goed,.... :-) maar dan wel te paard :-)..... dat is dan 185 km. Dat moet Oz kunnen :-) Gaan jullie ook naar drenthe met hemelvaart? Misschien kunnen we daar iets afspreken voor een rit (is misschien voor Oz ook beter).

Wij gaan naar het Hemelvaartweekend, dus dat kan wel, maar als je onder de man naar Zegge gaat, rij ik mee! Welliswaar moet ik nog wat trainen, maar dat gaat wel goedkomen.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 23:16

Het lijkt mij ook erg leuk. Ik heb een 7 jarige merrie. Waar ik heerlijk mee kan buitenrijden. Helaas heb ik geen buiten rijdende vrienden en moet ik vaak alleen. Niet erg gezellig. Deze ritten lijken me dan ook erg gezellig.

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 21:18

Jullie zijn van harte welkom! :j Lijkt me leuk!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 11:14

Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch ;)

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:38

En hier nog een lid. Organiseer ritten Loonse- en Drunense duinen.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:53

Ik zie een hoop mensen uit noord brabant. Heeft een van jullie wel eens op/in de zoom kalmthoutseheide gereden? Dat is een van de weinige gebieden waar ik nog eens een dagrit heen zou kunnen maken dus ik zou graag willen weten of dat ook de moeite waard is en of er eventueel iemand mee wil rijden.