Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

felicity schreef:Hotra hadden ze ook op voorraad met zadelkamer maar die was weer 700 euro duurder als de Atec. Ik hoor ook veel verschillende dingen over Hotra. De een is super tevreden en de ander heeft na 4 jaar een verrotte bodem. Ook hoorde ik dat Hotra is gestopt met trailers maken. Weet verder niet hoe dat zit.
Waarom zou jij geen Atec willen hebben?
superwoman schreef:Ik heb dus een atec met zadelkamer en van kunststof wat mij heel erg bevalt.
Ook de extra ruimte (1,3/4 ipv 1, 1/2) vind ik heel prettig.
Nadeel vind ik de kleine deur aan de voorkant om in de trailer te stappen, heb vaak m'n kop gestoten. (ben ook vrij lomp)
ik struikelde ook vaak over de drempel... maar het leert gauw af, als je met je witte pakje in het natte gras ligt
Divine schreef:@ikke: hoezo kogeldruk![]()
![]()
![]()
.
Wel een gaaf ding trouwens...
Divine schreef:Ohja, ik snap het verhaal 'kogeldruk' wel, ik bedoel alleen dat je met zo'n trailer (Westfalia XXL), wel helemaal een flinke kogeldruk zal hebben. Hoewel zo'n trailer natuurlijk ook wel goed uitgebalanceerd is, maar toch... je zal er maar een extra zwaar dekbed in hebben liggen
Ach, m'n Range mag 250kg hebben, so what
Vroeger of later komt er zo'n ding, daar ben ik vrij zeker van.