Gaat het niet dan gaat het niet maar dat zie je dan vanzelf wel toch:)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik rij vaak bitloos in de bak (met een touwhalster). Als ik gewoon lekker een blokje omga en alleen paadjes rij, zowel draf als galop, gaat het prima en blijft meneer erg rustig.
Als ik ben geweest zal ik meteen vertellen hoe het is gegaan. En ik heb al een vriendin gevonden die met der pony mee gaat.
Er mag ook wel een slotje op, want m'n vraag is beantwoordt. Hoe het gegaan is vertel ik dan wel in een ander topic, want verlopig gebeurt het nog even niet. (tenzij het dit weekend heel mooi weer wordt,
)
Eerst over de straat richting allemaal akkers/weilanden. Ze was heel braaf, :d Gewoon lekker gestapt en een vriendin ging mee. Ze ging de hele tijd om zich heen kijken! Er kwam ook een scooter langs gescheurd en ze deed niets,
Toen was ik trouwens wel naast der, want we moesten een tunneltje door, xD Maar toch goed dat ze niets deed! Ze was wel overal alles aan het bekijken ook dingen die ze altijd al ziet, xD Maarja ze deed het super en de volgende keer ga ik weer een stukje verder,

AnnebelleVD schreef:Hahaha, leuk joh! Heb je nu een beetje het vertrouwen erin?
Ik merk aan mijn paard dat natuurlijke dingen zoals een omgevallen boom en een vogeltje dat wegvliegt vele en vele malen enger zijn als een opzichtige vrachtwagen of een trekker met van die sproeikoppen.
Ben gister met mijn touwhalster en mijn barebackpad (ken je dat) lekker even buiten geweest met hem.
Ik bof dat we vlakbij het bos staan, nog geen halve kilometer stappen.
En hij schrok zo ongelooflijk hard van een vogeltje dat opvloog dat ik me gewoon echt even vast moest houden.
Op de terugweg bromde er een auto'tje met 40 voorbij (vind ik echt te hard om langs een paard te gaan maar ach...) en hij keek niet op of om.
Vreemde wezentjes zijn het, die paarden
Ik rijd ook met Wilson vaak zonder zadel, maar als ik van galop naar draf ga vind ik het toch wel zielig voor der, omdat het toch wel 3 seconden bonkt! Zit een beetje te twijfelen of ik zoiets wil kopen, want het blijft wel me verzorgpony, xD
Ze vond het wel een beetje spannend, maarja ze is ook zolang niet 'echt' ver geweest voor haar doen. Ik ga eerst daar verder oefenen ook met draf en galop en dan ga ik naar het bos. Lekker dat het bos zo dichtbij is voor je, 
Haha, maarja Wilson gaat met nieuwe dingen een beetje toneelspelen met wat ze eng vindt, xD Beetje uitproberen, xD