Spelfout in naam vader op startkaart, erg?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:32

Marloes0508 schreef:
Ik heb 8 jaar met m'n eigen naam verkeerd gespeld gereden (MarloUs ipv MarloES). Nooit problemen mee gehad, hoewel ik het zelf wel erg irritant vond. Heb toen wel een paar keer naar de KNHS gemaild om het te laten veranderen maar kreeg geen antwoord dus toen heb ik het er maar bij gelaten :)

ik heb toen hetzelfde gehad op mijn startcoupons. Ook mijn naam verkeerd geschreven, maar ook zo verkeerd dat ik het wel moest laten veranderen.
heb gelijk gebeld naar KNHS en die vrouw was super behulpzaam. als het nodig was, kon ik gratis blanco startcoupons als ik binnenkort wilde starten.
maar dat hoefde ik toen niet, dus krijg gewoon in 2 weken ofzo nieuwe coupons met m'n goede naam erop.

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:32

oeps, 2x zelfde

__Elizabeth

Re: Spelfout in naam vader op startkaart, erg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:37

Ik heb een leuke fout gehad.

Mijn paard had alleen aftekeningen op zijn achterbenen.
stonden op mijn startkaart dus bij de voorbenen. heb er nooit wat aan laten doen ben niet zo vaak met hem gestart. heb er ook nooit problemen mee gehad :)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:38

Urielle schreef:
ja, ik weet nog dat jij de naam zelfs moest veranderen

Ja klopt.
Of moest, ze adviseerde dat wel uitdrukelijk!
Puur omdat er anders ook per ongeluk fouten kunnen worden gemaakt met de winstpunten.
Ik heb het toen veranderd naar Andoy's Legacy.

(Met behulp van creatieve bokkers) :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:50

Dat hebben ze netjes opgelost Urielle!

Het paard van mn zusje heeft als vader: Regino. Nu staat Regino Adelheid als vader te boek op de startkaart.

Hebben we het papier nagekeken, blijkt dat de moeder van Regino de naam Regina Adelheid heeft.

Daar hebben ze er helemaal een potje van gemaakt....

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:13

hafjelinger schreef:
ik zou het laten veranderen. als het dadelijk toch problemen geeft, is dat erg jammer. Ik heb ook al een paar keer mijn stratkaart teruggestuurd :( (hadden ze van 1.32M 1.45M, beetje hele domme fout :P )

Hihi, zo is mijn tinker op de startkaart is 1.65 ipv 1.56 en heeft hij een witte straat ipv witte staart.. Ga er verder niet moeilijk over doen, transpondernummer e.d. is wel allemaal goed voor elkaar, en op de rest van zijn aftekeningen kunnen ze wel zien dat het klopt..

-Namiro-

Re: Spelfout in naam vader op startkaart, erg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 21:10

Netjes opgelost Urielle!
Wel apart dat de KNHS zoveel fouten maakt op startkaarten. Ik heb er een voorletter bijgekregen, daar kan ik wel mee leven..