18 + trektocht! Geen belangstelling?????????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-10 10:32

Ik wil iedereen bedanken voor hun reactie. We zullen de site een wat volwassener look gaan geven. Wel pas in het najaar, dus jullie moeten het er nog even mee doen.

Je kan hier ook met eigen paard komen.

Via de webstekwijzer kan je door de hele site heen.

mvg

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:40

lars schreef:
ik vind de site echt een drama denk dat daar wel een deel van het probleem ligt

dat dus. De helft van de plaatjes doen het niet, geen idee of het knoppen zijn of dat het gewoon decoratie is. Ik kan nergens meer informatie vinden of het met je eigen paard is, of je ook paarden kunt huren, welke ervaring je moet hebben enz enz

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 11:00

Het flashgebeuren werkt niet zo super op mijn laptop, dus de site is voor mij niet compleet te lezen :o via de links die hier gegeven werden kon ik gelukkig wel verder :)

Inderdaad ik zou in het verhaal ook aangeven dat er speciale tochten zijn voor volwassen nu lees je minimaal 12 jr. Ook zie je op de foto's veel jonge mensen.
Verder ook aangeven dat je ook met eigen paard welkom bent. Nu is dat onduidelijk en lijkt het alsof het alleen op paarden van jullie is en dat ik voor mij met eigen paard dus niet interessant :o

Verder denk ik dat veel 18+ met eigen paard zo'n tocht ook sneller zelf met stel vrienden/ vriendinnen/ bokkers organiseren ipv mee te gaan met een georganiseerde tocht ;)

O en als je via google zoekt op "trektocht(en) te paard" vind je de site trouwens niet snel... op de 1ste paar pagina's worden jullie in ieder geval niet genoemd en deze staat dan bv helemaal bovenaan op 1ste pagina:
http://www.leschevaux.nl/trektochten.phtml

Als je zoekt op trektocht Drenthe staan jullie trouwens wel op de 1ste pagina :)

Succes!

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 12:16

Maflinger_S schreef:
Is de trektocht die je in de eerste post bedoelt die waarover op de webstek (zal wel een Drents woord zijn, hier in Zuid-Holland doet het een beetje vreemd aan) wordt geschreven? Daarin staat dat deelnemers minimaal 12 moeten zijn. Da's niet erg aantrekkelijk voor 18+. Ik denk ook dat een deel van het "probleem" er in zit dat deelnemers van 18+ een trektocht alleen leuk vinden als dat met een bekende groep is, dus een groep vriendinnen, ruiters van dezelfde stal etc. en met wat meer mogelijkheden qua eigen inbreng. Kortom, die willen waarschijnlijk zelf een stevige vinger in de pap over hoe en wat.
(Als dit inderdaad de 18+ trektocht moet zijn, zou ik de tekst wat volwassener schrijven. Kan trouwens ook geen kwaad voor de rest van de website. Lay-out is ook niet optimaal.)

Hier ben ik het mee eens, en ik denk dat daar het probleem ook ligt.

Ikzelf zou heel graag een trektocht willen maken met mijn paard, maar ik heb ook nog een echtgenoot die mijn paarden wel leuk vindt, maar toch geen geld in een vakantie voor mij alleen wil steken,..
En overigens, zou hij het niet leuk vinden als ik een weekje alleen weg zou gaan :D :o :+ TOch wel scheetig...

zonnestraal2

Re: 18 + trektocht! Geen belangstelling?????????

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 20:15

bij de data en kosten staat duidelijk aangegeven wanneer de 18+ tocht is en wanneer de 'normale' trektochten voor 12+

voor mij is het ook duidelijk hoor :P en ik ben dr nog nooit geweest, maar het is gewoon helder ;)

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 20:26

wat zijn de kosten met een eigen paard? En kan evt de aankomst een dag eerder?
Vind het wel wat voor mijn bijrijdster, zal haar er eens op wijzen!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 17:23

.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 06-10-25 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 23:01

Als jullie dan toch je site overhoop gaan gooien, haal je dan ook de spelfouten eruit: Over nachten gebeurd daar en daar.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 10:48

heb geboekt voor de "gewone" trektocht. Ik ben dan al wel 18 maar in de 18+ week kan ik niet.

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 11:57

wanneer ga jij Naskapower?
ik wil ook in de zomervakantie, maar kan waarschijnlijk ook niet in de 18+ week;) ik word binnenkort ook 18

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:13

Ik vind de site eigenlijk wel meevallen! misschien niet het allerhandigste, maar als je even doorklikt kun je alles wat je wil wel vinden :o

edit: ik ga trouwens de zesdaagse :D doen

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 18:51

Ik ga toch op trektocht dit jaar :D
Ga samen met een vriendin de zesdaagse trektocht doen!