Nieuwe coupons, andere kleur?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Quinn

Re: Nieuwe coupons, andere kleur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 15:34

Ik zag het bij het jureren op een kampioenschap. Snap niet dat de KNHS dat niet even publiceert want er keken een boel mensen raar op. Wel zo netjes naar de verenigingen, ruiters en juryleden! Kleur verschil is om verschil aan te tonen tussen paard en pony geloof ik.

Amber2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 13:32

Het heeft een aantal maanden geleden in Paard & Sport gestaan, Weet niet meer precies wanneer.
Bij de paarden blijven de zelfde kleuren. Bij de pony's is dressuur het eerste velletje roze en bij springen wordt het eerste velletje blauw. De volg velletjes blijven hetzelfde als bij de oude coupons.
Ze hebben die kleur verschillen gemaakt omdat er vaak pony's bij de paarden waren gestart of andersom. Dit is nu heel duidelijk waar je moet starten.

daffodil

Re: Nieuwe coupons, andere kleur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-10 18:21

Vandaag heb ik antwoord gekregen van de KNHS en zojuist krijg ik de nieuwsbrief binnen:

Nieuwe startcoupons

Vanaf 1 januari 2010 gaat de KNHS gefaseerd over tot het gebruik van nieuwe startcoupons. Voor elke discipline wordt er nu onderscheid gemaakt in de startcoupons. De paarden en ponycoupons krijgen bij het springen en dressuur verschillende kleuren. Het verschil tussen de startcoupons zal hiermee nog duidelijker worden. De oude startcoupons blijven gewoon geldig. De oude startcoupons kunnen nog gewoon gebruikt worden.