Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)KaatAmour schreef:Geen idee welk merk cap je had, maar toen ik met mijn Horka ben gevallen tijdens springles, heb ik de cap opgestuurd naar Horka. In het kaartje wat aan de cap hing dat zij dan checken of ie nog heel is. Heb hem zomers opgestuurd, kreeg twee weken later ineens een nieuwe cap binnen! Ze hadden niemand om hem te testen, dus kreeg zomaar een nieuwe! Moest je even bijschrijven wat er met de cap gebeurd was en dat was dat. Sindsdien helemaal gelukkig met Horka. Scheelt ook veel geld, viel er nogal vaak af. Gelukkig laatste tijd rustig wat dat betreft (hoop dat ik dat vasthou)
En nog even ontopic: ik vervang mijn cap ook altijd na een beste val, je weet maar nooit hoe de binnenkant echt is, en vind m'n hoofd errug belangrijk!
Maar wel lekker licht en makkelijk te dragen en aan te draaien via de draaiknop achterop. Al vond ik heel vaak die dunne nylon bandjes heel erg tegen de aanhechting van mijn nek naar mijn hoofd drukken. Wat vaak hoofdpijn of pijnlijke nek spieren tot gevolg kon hebben na langdurig rijden.
dacht ik zo.. Ik heb 2 paarden te rijden