ikke schreef:Waarom denk je dat Ifor 'n trailers ALTIJD met een bepaalde auto ervoor portretteerd? Juist, die moet je dus hebben.............
En ja hoor, daar hebben we onze LaRo-fetishist ook weer. Ik vroeg me al af waar je bleef. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Frank schreef:Nou ja, ik geef toe dat een Defender voor een Ifor wel gewoon het mooist er uit ziet
. Maar ik zou niet nog een keer Ssang Young kopen.
) Elfie schreef:Onlangs heb ik een Ifor williams (2-paards) opknappertje gekocht. Nu ben ik zo langzaam aan het uitkijken naar een tweedehands auto om mijn tweetal veilig te vervoeren. Eerst was ik vooral aan het kijken naar nissan patrol / terrano en mitsubishi pajero. Maar aangezien ik zoek op lichte vracht kom ik ook regelmatig Ssanyong en opel frotera (uiteraard dan minimum de 2.4) tegen. Deze blijken tweedehands merkelijk goedkoper dan de nissans en mitsubishi. Aangezien ik niet echt ervaring heb met het zoeken naar een trekauto, vroeg ik me af of er hier mensen zijn met ervaringen met onder andere deze auto's?
Wat voor mij vooral belangrijk is dat de auto degelijk is en de trailer veilig kan trekken en alhoewel ik geen belgen moet vervoeren (2 arabiertjes) is de Ifor toch een flinke trailer.
Alle info is welkom!
Elfie schreef:Even melden dat ik intussen de perfecte auto gevonden heb: Een Nissan Patrol 3.0 uit 2001.![]()
Groooaaarrr!
tengeltje11 schreef:meer kunnen ze,deed de mijne ook,maar bv een modderig iets,of een trailer (met 2 paarden) uit een wei trekken,daar liet hij mij toch mooi voor in de steek
nu heb ik een defender,die laat me niet in de steek,super tevreden over.
lijntje87 schreef:Jep ik weet zeker dat ze max 600kg zijn. Paarden waarbij je netjes de ribbetjes nog kan zien. (mijn paarden horen niet bij die 57% te dikke paarden in nederland) Hier vlakbij is zo'n weegding voor auto's. Ik zal m er eens vol op zetten. Dan weet ik precies het gewicht.