__Marloes schreef:Ik ga gewoon vroeger mn bed uit, ik heb al een paar keer om half 6 weg gemoeten en dan voer ik ze om half 4/4 uur.
Daar hoef je bij de gemiddelde pensionstal/collega pensionklant hier in de buurt niet mee aan te komen hoor
Als je paarden aan huis staan kan dat prima idd.
__Marloes schreef:Als er dan wat gebeurt (bv. hooinet raakt los en komt onder de buik terecht) dan ben ik teminste nog optijd.
Kwestie van goed vastknopen
Heb je van die handige haakjes voor die je in geval van nood zo los kunt klikken.
__Marloes schreef:Een mens gaat toch ook niet sporten als die net een vol bord eten heeft gehad, iig ik krijg dan altijd heel erge last van mn buik als ik dat doe.
Nog nooit last van gehad, paard komt altijd prima door de veterinaire keuringen met een gezonde borborygmi.
Paarden eten zich ook niet bomvol tijdens de reis, die van mij eten rustiger dan dat ze op stal eten. Na een paar lange ritten weet ook de jongste telg prima zijn voer te verdelen de hele rit (erg handig die cameraatjes in de trailer).
Gelukkig mogen we allemaal zelf bepalen of men wel/niet hooi/water voert op de trailer. De een heeft goed ervaringen, de andere slechte. Kwestie van uitvinden wat voor jezelf en vooral voor je paard wel/niet werkt. Het ene paard is het andere niet.