Trailer kijken, hulp gevraagd!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Re: Trailer kijken, hulp gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 12:51

Niemand komt meer met een schroevendraaier aan mijn trailer... dan laten ze hem maar keuren.
Bij mijn vorige trailer hebben ze de kit-rand op verschillende plaatsen doorgestoken en "per ongeluk" de remleiding gemolt.

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 12:58

Kijk ook even naar de verbinding van de kap, bij onze trailer was dit gewoon los (kwamen we achter toen we de wanden gingen vervangen). En idd even keuren, je vervoerd er toch je paard in.

Mij lijkt 850 wel veel (of hadden wij gewoon geluk, behalve de zijwanden dan...)

Izie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 13:51

We hebben hem meegenomen.
Trailer ziet er netjes uit, bodem konden we geen mankementen aan ontdekken evenals de wanden niet.
De verf bladdert hier en daar wel wat af, maar heb m niet voor de mooiigheid gekocht.
Leek ons een nette trailer.

Gekeurd wordt ie binnenkort zowiezo :D

Maar ik heb een trailer, en denk voor het geld ook wel een nette!!

Merlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:38

Brainless schreef:
Niemand komt meer met een schroevendraaier aan mijn trailer... dan laten ze hem maar keuren.
Bij mijn vorige trailer hebben ze de kit-rand op verschillende plaatsen doorgestoken en "per ongeluk" de remleiding gemolt.

Dat kan ik me helemaal voorstellen, want een kitrand, daar moet je afblijven met je schroevendraaier en hoe ze met een schroevendraaier je remleiding kunnen vernielen: %) 8)7 .

Verouderde kitranden zijn ook een begin vh rottingsproces, die moeten goed bijgehouden worden.
Waarom heb je hem niet laten keuren vòòr je hem kocht?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:52

Gefeliciteerd Izie!