Rabobank jassen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Armanie

Re: Rabobank jassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 23:22

eerlijk gezegd vind ik het echt belachelijk als mensen zo'n jas kopen!! ik was gescout voor het talenteplan dus heb zo'n jas gekrege, maar doe hem op cc bijna nooits op, vind het vkr zo opschepperig staan. trouwens niemand die daar aan mee heeft gedaan heeft die jas aan, alleen op traininge

Boukelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 14:37

Ik vind het een erg mooie en fijne jas. Zeker aan te raden!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 17:03

Ze zijn wel mooi, maar dan alleen voor de mensen die worden gescout ofzo.
Heb zelf een Rabobank dekje een keer gewonnen, dan is het leuk en niet als je hem gewoon zou kunnen kopen.
Een beetje zonde voor de mensen die het echt ''verdienen'' dus.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 17:06

Juangi schreef:
Tja, ik persoonlijk vin dhet een beetje nep. Die jassen waren eerst voor de gesponserde. Nu lijkt het net alsof je ook door de Rabobank word gesponserd.

Tja, je kan er het geld voor lenen bij ze? Als je korting op de rente bedingt, ben je in principe gesponsord. haha!

Zelf heb ik 2 sjabrakjes zo. Waren afscheidskado's van mijn collega's bij de ... jaja, Rabobank! :+ Ik was erg talentvol als werknemer daar. Paardrijden gaat bij mij wat minder, maar het was wel leuk om mee te rijden. Nu je ze overal kunt kopen, vind ik het ook niet meer zo bezwaarlijk om er mee te rijden. Voorheen wekte ik volgens mij te hoge verwachtingen bij de jury. 8-)

Idd vind ik het ook jammer dat ze niet meer zo exclusief zijn hoor en ik vind het werkelijk van de zotten dat het zo veel moet kosten! Maar dat vind ik van de KWPN-lijn ook. Ik heb het wel overwogen om het aan te schaffen, want ik vind ze ook erg mooi, maar om er dan zo'n vermogen aan uit te geven. Dank je de koekoek. Je loopt wel reclame voor ze dus ze verdienen 2x aan je!
Laatst bijgewerkt door idefix4 op 10-03-10 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 17:08

Het is absoluut een fijna jas. :j
Maar om hem te kopen... Hmmm persoonlijk zou ik het niet doen.

Ik vind het inderdaad ook jammer dat je de jassen ook kunt kopen en niet alleen kunt ''winnen''.

Ik loop zelf bijna niet in mijn jas omdat ik het ook, net als Janouke, wat opschepperig (misschien niet het goede woord... maar weet geen betere) vind staan.
Ik heb hem zelf overigens gekregen nadat ik was geselecteerd voor de Rabodag.

Kan je de dekjes niet gewoon kopen dan?

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 17:11

De dekjes kun je bij elke willekeurige rabobank ook bestellen. Bij mij op mijn werk was dat een heel normale zaak. Of het nu ook nog zo is weet ik natuurlijk niet, maar ik zou mijn hoed opeten als het niet nog steeds zo kan. In Geldermalsen zat zelfs een Raboshop. De hele lijn volgens mij. Als je een goeie klant bent kun je er zelfs om onderhandelen bij het hypotheekgesprek! Haha. Doe mij ipv de korting maar een jas! :P

Mbt reclame rijden, moet je voor de gein ook eens naar de voetballers en de wielrenners kijken. Die zijn geen haar beter. Die fietsbroeken van de Rabo kun je ook gewoon bij de wielrenshop kopen.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 17:14

Ik zie net dat mijn vraag in mijn vorige bericht er verkeerd staat :+
Die moet natuurlijk zijn: Kan je de dekjes gewoon kopen dan? :')

Idefix: Oke gewoon te bestellen dus... Dat wist ik niet.

Mirry96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:21

Ik zou hem gewoon nemen joh heb er zelf ook twee uit de zomercollectie een oranje en een blauw met oranje mouwen. Beide zitten heerlijk. Als ik ooit tweede hands een bomber kan kopen neem ik die er zeker ook bij. Vind ze anders gewoonweg te duur. En bij mij gaat de ene gewoon mee naar mijn verzorgpaard hoor ( staat zelfs Talentenplan om de mouw). Ik rijd 10 jaar en ben goed in dressuur zeggen ze, dus wat het "Verdienen" betreft sommige mensen verdienen het wel maar heb geen eigen paard en ja dan kan je het snel vergeten. Heb die jassen overigens niet om die reden in huis maar gewoon omdat ik ze kei mooi vind. Onderaan foto's van de jas met talentenplan erop. Hij is te koop trouwens omdat hij toch iets te groot is ( maat M) overgekocht van een vriendin ooit.
Afbeelding

Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:30

Als ze na 6 jaar nog aan het twijfelen zijn dan gaat die jas er nooit meer komen denk ik :D

Mirry96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:45

Pantykous schreef:
Als ze na 6 jaar nog aan het twijfelen zijn dan gaat die jas er nooit meer komen denk ik :D

Je weet maar nooit :p maar had niet gezien dat t topic al zo oud was.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:46

Pantykous schreef:

:') :')

parelxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:50

Pantykous schreef:

_O- _O-

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 17:08

Mijn zusje heeft van de laatste jaren zoveel rabo kleren.... niet normaal :o
Maar die heeft de laatste jaren ook in het kader gezeten van de eventing en meegedaan met EK's.
Dus wij hebben inmiddels voor iedereen thuis een complete oranje set.

Mirry96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 17:53

x_Jeanine_x schreef:
Mijn zusje heeft van de laatste jaren zoveel rabo kleren.... niet normaal :o
Maar die heeft de laatste jaren ook in het kader gezeten van de eventing en meegedaan met EK's.
Dus wij hebben inmiddels voor iedereen thuis een complete oranje set.

Toe maar, mijn vriendin heeft meegedaan aan het Talentenplan in 2013 en wil nu van al haar knhs/ rabo spullen af. Alleen de dingen waar Talentenplan op staat houd ze dat heeft emotionele waarde. Dus ik koop een dressuur dekje, bomber, softshell en polo van haar over.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 17:57

Ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een jas, en hij zit super fijn!
Normaal zou ik het echt nooooit doen, maar ik woon in het buitenland en rijd daar ook wedstrijden en ben iig nog niet een andere Nederlander op concours tegen gekomen, dus dat vond ik wel een geldige reden om er 1 te kopen :o :+

Laurapalmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 18:10

Ik zat het topic even door te lezen..
Ik begrijp dus uit de reacties: als je hem koopt en niet hebt gewonnen ben je nep :') ??
En als je hem gewonnen hebt en draagt,ben je een opschepper??

_O- := :')

Grappig!!gewoon doen waar jezelf zin hebt & van niemand wat aantrekken!! +:)+

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 18:13

Ik heb er toen 1 in de aanbieding gekocht, vind het gewoon een erg fijne jas.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 18:34

Dit is een topic uit 2010 daarom hier een slotje.