De VW Passat leek ons een goede optie, is ook binnen het budget vrij gemakkelijk te vinden en leek ons gezien tweedehands ook nog best de moeite waard.
De Ford Mondeo en Mercedesen waren ook tweedehands nog echt ferm aan de prijs, om daar iets goeds te vinden gaat nog een klus worden. Vriend is wel erg enthousiast over de naam en faam van onverwoestbare Mercedes maar dan kon de knip ook wel open geloof ik!
Mazda's, zowel de 626 als de 6 waren binnen het budget te vinden. We vroegen ons wel af hoe die wagens zich houden in de tijd? Is Mazda kwaliteit? We hebben geen van tweeen ervaring met het merk en kennen niemand die een Mazda rijdt, vandaar. Is wel absoluut het voordeligste te vinden.
Van Peugeot kregen we eigenlijk niks naar boven aan tweedehandsjes bij dealers?
De Seat Leon leek ons wel erg licht als trekauto?
De Subaru's waren allemaal te duur, zijn volgens mij nog vrij recente auto's? Iig gingen ze eruit voor prijzen waar je zelfs een nieuw budgetmodel trekauto voor had en dat kan er echt even niet af.
De Nissan X-trail zag ik wel helemaal zitten.
We vonden er wel maar een binnen het budget, dus het wordt wel even goed kijken of hij niet totaal verrabbezakt is...Hoe is Skoda op de langere termijn?
Maarja, da's een Mondeo natuurlijk ook. De Scenic heeft wel t voordeel dat je vrij hoog zit, da's wel lekker voor 't overzicht.