Help spoed Kast in 2 paards trailer? graag snel ant

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 22:03

SweetCalypso schreef:
en eehm slachttoffers er gebeuren de meeste ongelukken als er 2 paarden in staan dan een kast en een pony van 150 kilo.

:D sorry, maar hier moest ik wel een beetje om lachen. Over het algemeen worden er ook vaker twee paarden in een trailers vervoerd dan een paard en een kast, dus dat is al snel logisch ;)

Maar als je zelf al geen flauw idee heb van lengtes, wat verwacht je dan van anderen hier? Toch niet die het wel kunnen raden. Had het van te voren even opgemeten als het zo belangrijk was. En als het niet zo belangrijk is dan merk je het morgenochtend snel genoeg of je alsnog wat anders moet verzinnen ;)

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 23:20

Xfeno01X schreef:
volgens mij kan dat gewoon hoor, als je pony rustig is en je de kast goed vastbind zodat ie niet kan schuiven..
Wanneer moet dit gebeuren eigenlijk ??
waarom allemaal ze negatief, het is haar eigen varantwoordelijkheid :j

Maar 9 van de 10 keer, nemen mensen die onnodig risico nemen in het verkeer, onschuldige mensen mee tijdens ongevallen. Wat letsel of erger als gevolg heeft...Dus snap eigenlijk niet eens waarom je deze vraagt stelt, waarom we het negatief zien....

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 08:36

SweetCalypso schreef:
sorry ibbel maar als ik weet dat me pony het niet zou trekken met een kast in de trailer zou ik het niet doen! Mijn pony heeft wel voor hetere vuren gestaan! En touwens heb gewoon een dubbelasser wat standaard is en een goede stevige grote auto ervoor met een goede chauffeur. Dus! en eehm slachttoffers er gebeuren de meeste ongelukken als er 2 paarden in staan dan een kast en een pony van 150 kilo. En ehmm ik ben niet blond;)

Ehhm als ik had kunne opmeten had ik dat natuurlijk gedaan! zit niet in de kleuterklas!Rit is trouwens 50 km als ik 2 keer moet rijden is dat dus 200 km duh duh

Nou 50km, dan zou ik het helemaal een schande vinden om je pony dat aan te doen.

Ik vraag me echt af waarom je dit topic hebt geopend, wetende dat je toch al doet wat in
je hoofd zit??? Je kraakt iedereen af die je om een mening hebt gevraagd.

Als jij precies weet hoe het moet, dan is dit topic toch nutteloos??

laura1987

Re: Help spoed Kast in 2 paards trailer? graag snel ant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 08:48

Ook ik zou het niet aanrader. Zeker niet als het maar 50 km is.

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 08:52

SweetCalypso schreef:
sorry ibbel maar als ik weet dat me pony het niet zou trekken met een kast in de trailer zou ik het niet doen! Mijn pony heeft wel voor hetere vuren gestaan! En touwens heb gewoon een dubbelasser wat standaard is en een goede stevige grote auto ervoor met een goede chauffeur. Dus! en eehm slachttoffers er gebeuren de meeste ongelukken als er 2 paarden in staan dan een kast en een pony van 150 kilo. En ehmm ik ben niet blond;)

Ehhm als ik had kunne opmeten had ik dat natuurlijk gedaan! zit niet in de kleuterklas!

Rit is trouwens 50 km als ik 2 keer moet rijden is dat dus 200 km duh duh

Ik vind echt dat je je ronduit onbeschoft gedraagd tegen mensen die in dit topic reageren :o
Eerst stel je een vraag, dan krijg je daar een goed bedoeld antwoord op (wat je blijkbaar niet zint) en begin je verschrikkelijk
onaardige reacties te geven. Je weet al helemaal hoe je het gaat doen en dát je het gaat doen, waarom vraag je
het dan nog?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 13:29

Een B pony van 150 kilo: zal je dat dier niet eens wat voeren dan?

Maar goed. Als je die kast echt goed kan vastzetten en eventueel goed kan opvullen met dekens ed (zodat hij niet zo rammeld) dan kan het vast wel.

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 13:33

SweetCalypso schreef:
hier toch met een kleine b pony op znijn zijkant gewoon in kunnen.

Daar wil ik wel een foto van. Een pony op zijn zijkant vervoeren :Y)

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 13:37

Gewoon stapelen, pony op de kast of in de kast

Ik denk dat ze bedoelt pony dwars erachter.

vroeger vervoerde ik mijn kar en shet in een tweepaardstrailer. Shet paste net dwars op de trailer maar het was niet comfortabel voor hem.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 10:47

Echt geen kast bij een paard in de trailer zetten, dat is vragen om problemen.
Ik zou twee keer rijden.