Ik lees net in het mailtje die ik kreeg van Paul van Oers over de foto's van Ambt Delden die online staan, dat ze 1 juni geen foto's maken wegens familie omstandigheden... jammer jammer jammer!!!!
New-Forest
Geplaatst: 31-05-03 10:03
Wheee, jammer zeg Hopelijk zijn ze de dag dat ik erin Ede ben wel.. Mooie foto's hoor Chantal
Karin
Geplaatst: 31-05-03 10:27
Maar Amy, waarschijnlijk staat die regionale fotograaf wel weer bij de waterbak, dan heb je iig daar nog professionele foto's van!
Ik wens iedereen die zondag in AD start een hele fijne dag met veel plezier en succes, ik kan er helaas niet bij zijn maar ik zal voor jullie duimen!
loulou
Geplaatst: 31-05-03 10:33
ik las het ook. echt balen dat ie geeen foto's maakt. niet dat ik van plan was er 1 te kopen, want hij vraagt er veels te veel geld voor maar ik vind het toch altijd wel leuk om de foto's op internet te zien.
wij vertrekken zo, dus ga nou naar m'n knol. als je een crossfjord ziet moet je maar ff roepen
MissM
Geplaatst: 31-05-03 14:40
gomir schreef:
Welk startnummer had jij MissM
Ik had startnummer 133. Mijn paard is een vosmerrie met wit aan alle vier d'r benen. En wij hebben een grijze 1 1/2 paards trailer met een beige/metalic auto ervoor. we stonden redelijk vooraan bij de ingang op de rij naast het inrij stuk. Dus ik denk toch dat je de verkeerde voor je hebt Gomir
Leuke foto's allemaal en gefeliciteerd met de goede klasseringen!
Lautje, jouw foto is echt super, prachtige combi hoor, zo in de cross!!
Ik ga in Ede de oefencross rijden, dus voor het eerst sinds Chico weer eens de cross in
gomir
Geplaatst: 31-05-03 22:25
Ik bedoelde ook dat onze auto vlakbij de dressuurbaan stond MissM
Ik dacht dat je paard een bruine was, maar ik kan scheel gekeken hebben Heb wel vier witte benen gezien, want die deed me nog aan mijn vorige pony denken Je starte wel voor Cissie met die grote vos(134) dus ik heb je wel gezien Alleen een kleine vergissing in het kleurtje
Ik start trouwens ook in de oefencross in Ede Marieke
SGWuppie
Geplaatst: 31-05-03 22:32
gomir schreef:
Ik start trouwens ook in de oefencross in Ede Marieke
Eindelijk maar eens even meeten dan, want ik weet nog steeds niet precies wie jij nou bent!!
gomir
Geplaatst: 31-05-03 22:44
Ik wel ongeveer wie jij bent, maar of ik je herken in een grote groep weet ik niet
Meeten lijkt me gezellig(ik ben te herkennen aan een mooie witte crosshelm, waar nog steeds een hoesje overheen moet )
Nu maar hopen dat Ede doorgaat
MissM
Geplaatst: 01-06-03 14:33
Oeps, verkeerd begrepen dus , volgende keer zal ik naar je uitkijken!
Karin
Geplaatst: 01-06-03 20:06
marieketencate schreef:
Ik ga in Ede de oefencross rijden, dus voor het eerst sinds Chico weer eens de cross in
Hey super dat je weer gaat crossen, succes en vooral veel plezier!
Je had ook vast al gezien dat je met Chico in de SGW-gids staat! Voor degenen die het nog niet hebben gezien: pagina 122!
gomir
Geplaatst: 03-06-03 16:34
Ik had het al gezien Ka Ik kijk altijd eerst plaatjes en ga dan lezen en zag meteen dat het Chico was