ikke schreef:Noppert schreef:Wij hebben een vakantiehuis voor mensen die met hun paarden op vakantie willen (Javayo was vorig jaar ook bij ons) en uit ervaring kan ik zeggen dat eigenlijk alle paarden die bij ons geweest zijn ook echt vakantie hebben gehad. Sommige kwamen als een dolle stier uit de trailer , maar gingen na een weekje super relaxed weer naar huis.
Er waren er wel een paar die wat slechter aten, (dat was meestal de 2e dag wel al over) maar om dat te voorkomen kun je natuurlijk altijd je eigen voer meenemen.
Dat verbaast me niks, maar niet iedereen wil dat zien.....
Ik zeul mijn paarden het hele land door, You name it, I was there. Ik kan niet zeggen dat ze dat stressvol vonden. Mijn oude sok heeft het eens gepresteerd om een half dorp af te richten in haar vakantie! Ze had een weitje pal tegenover de supermarkt. Die zag de omzet worteltjes behoorlijk stijgen![]()
![]()
Het is vooral ook hoe je er zelf mee omgaat. Wanneer je er zelf relaed instaat, zal het paard er minder moeite mee hebben.
Ik heb je bij ons nog niet gezien.................

maar jij zegt dat niet iedereen wil zien dat hun paard zo relaxed is, maar ik denk dat de mensen die hun paard op vakantie meenemen dat juist wel willen zien. Je wilt niet weten hoe mensen kunnen genieten van het uitzicht op de wei en gewoon heerlijk op het bankje voor het huis gaan zitten om alleen maar naar hun paardjes te kijken. (voor ons ook een genot om naar te kijken