Ik ben Polderkampioen springen geworden + meer!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 19:46

Gekkemeid schreef:
Gefeliciteerd! Ik ben zelf ook es polder kampioen gweest van Flevoland maar dat was toen Indoor in emmeloord in de klasse M.. maar ben nog wel wezen kijken deze keer.. was lekker weertje he?

Gaaf zeg. Een vriendin van mij (laurie op Bokt) is ook polderkampioen geweest, dat was ook in Emmeloord in het M springen. In welk jaar jij dan?

Voor foto's zie:
[ITP] Prijsuitreiking Polderkampioenschap...

Gekkemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 09:08

New-Forest"]
[quote="Gekkemeid schreef:
Gefeliciteerd! Ik ben zelf ook es polder kampioen gweest van Flevoland maar dat was toen Indoor in emmeloord in de klasse M.. maar ben nog wel wezen kijken deze keer.. was lekker weertje he?

Gaaf zeg. Een vriendin van mij (laurie op Bokt) is ook polderkampioen geweest, dat was ook in Emmeloord in het M springen. In welk jaar jij dan?

Voor foto's zie:
[ITP] Prijsuitreiking Polderkampioenschap...
[/quote]

Oh wacht ik zat verkeerd hehe.. ik ben afgelopen winter kringkampioen geworden in Emmeloord dat was in de klasse M.. en vorige winter werd ik L polderkampioen met het springen ook in Emmeloord.. Maar omdat mijn pony zijn longblaasjes helemaal kapot zijn en ik hem dus niet meer start op wedstrijden (hij loopt nu op de veluwe).. kon ik dus dit keer niet mee doen met polderkampioenschappen in dronten want ik heb nog geen nieuw paard..

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 10:27

Hey ik lees dit nu pas! Clown
Super Eem!!! Echt helemaal te gek. Haha!
Gefeliciteerd! Haha!