Bit, Hoefslag, Horsimo....???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:49

Hoefslag is heel sport gericht, ik denk dat de Bit het leukste is van al deze (en het meest professioneel, maar wel duur).
Horsimo vind ik ook oke hoor, vooral als je alleen maar recratief bezig bent en nog veel kennis te vergaren hebt. Wel erg commercieel en dat abonnementen gedoe is niet fijn, maar ik ben als lid dus...

Paard en Sport kan je ook krijgen als je recreatie lid wordt van KNHS. Ik geloof dat ze de opzet daar van gaan veranderen, ook meer op recreatie gericht.

Vrijruiter ken ik niet, ga ik eens kijken...

eilleen333

Re: Bit, Hoefslag, Horsimo....???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:52

Kan je van deze bladen evt een gratis proefnummer krijgen? Ik zie wel wat op internet, een jaar gratis Horsimo voor 19,95 :P . Mijn definitie van gratis is toch wat anders. Maar gewoon 1 nummer zodat ik eens kan kijken wat het is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:55

Horsimo moet je echt niet aan beginnen. Zo makkelijk als je lid wordt, zo moeilijk kom je er vanaf. Abonnementsgeld wordt ten onrechte afgeschreven, lay out is slecht (foto's uit verhouding), artikelen achterhaald. Ik zou er niet aan beginnen, maar dat is slechts mijn mening. ;)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:56

Naja, daarom wil ik graag een proefnummer zonder dat ik ze moet machtigen geld van mijn rekening af te schrijven. Daar zit ik nl niet op te wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:58

Zelfs een proefnummer zou ik niet aan beginnen, als dat al mogelijk is. Voor je t weet krijg je een aanmaning. :D Zoek het topic eens op over Horsimo en je weet genoeg. ;)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:36

eilleen333 schreef:
Kan je van deze bladen evt een gratis proefnummer krijgen? Ik zie wel wat op internet, een jaar gratis Horsimo voor 19,95 :P . Mijn definitie van gratis is toch wat anders. Maar gewoon 1 nummer zodat ik eens kan kijken wat het is?

Wanneer je een infopakket van de NVVR aanvraagt, zit daar de VrijRuiter bij.
Houdt er wel even rekening mee dat het misschien wat langer duurt. Ik hoorde zojuist dat degene die dit werk normaal doet een ongeluk heeft gehad en dus even niks kan. Dit zal dus even intern moeten worden opgelost, hetgeen waarschijnlijk enkele dagen zal duren, waarvoor alvast excuus.