Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)en ze doen het nog steeds.In de loop der jaren zijn sommige wel vervangen als ze versleten waren,maar de echte "haren " borstels gebruik ik nog steeds.Ik haal wel altijd de haren er tussen uit.Je kunt met schoonmaak azijn naspoelen om de zeep te neutraliseren(gewoon in het wasverzachterbakje.Ik doe ze altijd in een kussensloop of in zo'n zakje voor BH 's. MarvanTom schreef:Ik ben gestopt met alle paardendingen in de wasmachine te doen; heeft me 2 wasmachines gekost...![]()
Gewoon een emmer met groene zeep of vloeibare driehoekzeep maken, borstels erin kiepen, nachtje laten staan en de volgende dag goed uitspoelen en laten drogen.
Misschien handig om niet alles tegelijk te wassen...
tljrtos schreef:Mijn vaatwasser zou ik wat problemen mee hebben eerlijk gezegd.Ik moet ook weer eten en drinken van de spullen die erin geweest zijn.Maar de wasmachine maakt niets uit hoor !!!Er zit toch een zeefje onderin.Ik gooi al 20 jaar alles in de wasmachine zonder problemen,zeg maar tegen je moeder !