iemand ervaring met equi-trek trailers???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JeanS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 09:56

Ben eigenlijk zeer nieuwsgierig naar ervaringen met Equitrek. Heb me laten vertellen dat het allemaal wel heel licht gemaakt is. Wie heeft er een Sonic of zo?
Wie heeft een Equitrek product en wat zijn de ervaringen?
Deze threath is ondertussen een jaar oud, wat is de ervaring inmiddels?

mvg Jean

josie

Re: iemand ervaring met equi-trek trailers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 22:49

sassie76

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:12

Ik vind de equi-trek trailers echt super. De opstap is natuurlijk wel hoger maar dat hoeft geen probleem te zijn. De paarden hebben genoeg ruimte en ook voor de ruiter is er genoeg ruimte.

Door omstandigheden is de mijne wel te koop maar ik heb absoluut geen spijt van de aanschaf van deze trailer.

sylviel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 09:59

Toen ik een zoektocht begon naar een trailer, vond ik deze trailer de max.
Makkelijk als je een paard hebt dat moeilijker laad enz..

Ik ben gaan googlen op Engelse sites en dan ben ik er maar vanaf gestapt.
Ze hebben heel veel problemen met die trailers, vooral die met woongedeelte erbij.
de kwaliteit is toch niet super, problemen met het onderstel enz.. de leverancier en fabriek doen dan moeilijk om het te maken in garantie enz...
weet de site nu niet meer , maar met wat gegoogle vind je het zeker terug..

babsloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:15

Hallo

Mijn ervaring met EQUI-TREK zijn zeer slecht. Ik heb vorig jaar bij de dealer in Belgie en nieuwe Sonic equi-trek gekocht voor 2 paarden en na 5 maanden begon de laklaag los te laten op het dak en op de kitnaden. De auto is nu al 2x terug geweest voor reparatie in Engeland, want de dealer wilde het niet in Nederland laten repareren, maar onder repareren verstaan hun ''bijwerken met een kwastje''.
Nu beginnen ook de zijwanden te bladeren.
Ik neem hier geen genoegen mee en ben nu een rechtzaak begonnen tegen dit bedrijf.

xxx88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 16:07

Hey iedereen,

Ik was het topic wat uit het oog verloren. Ik heb de Equi-trek space trekka inderdaad gekocht.
Het was een dure aankoop maar we zijn heel tevreden van.
Mijn 1 paard (die moeilijk te laden was, eerder niet te laden :P ) ging hier wel op maar nooit helemaal tot binnen.
Toen was ik het beu en heb ik hem eerst laten opleiden door Eddy Modde (hier ben ik echt super tevreden van !!!) en nu gaat hij er zonder problemen op.
Als je een paard hebt die goed is opgeleid is het echt een handige trailer en kan je je paard met gemak alleen laden.
Ik krijg ook veel positieve reacties op de trailer op jumping en als ik les ga nemen. Niet veel mensen hebben dit al gezien en ze vinden het er allemaal goed uitzien.
Iemand zei dat de opstap wat hoger is maar dat klopt totaal niet, mijn laadklep komt tot op de grond en is echt niet stijl.
Als er nog vragen zijn mag je ze altijd stellen of pb'en ;)

EEEEE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 11:15

Ik wil de Equi trek Tail trek L kopen. Iemand van jullie hier ervaringen mee? Of enig idee hoe de prijzen zijn. In Brugge kost hij nieuw 8500 euro.
Niemand deze trailer occasie te koop staan?

autoskala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:20

Kan iemand mij aan een NL kenteken helpen van een Space Treka. hier vraagt de RDW naar bij invoering van een nieuwe vanuit belgië.

Alvast bedank!

Bucke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:38

Autoskala, je moet je trailer dan toch in Nederland officieel laten invoeren en laten keuren en dan bij de RDW laten omzetten op NL kenteken? Waarschijnlijk heeft de Belgische verkoper hier wel het juiste antwoord op!

hansheem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:35

Het zijn hele goede trailers maar ook wel duur, dus ik zou toch eens kijken voor een goedkoper merk