Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tweetyj schreef:ok... morgen zal ik eens in de stad kijken of ze een schoen met hakje hebben... Van smam mag ik geen jodhpurs tot mijn voeten uitgegroeid zijn
Henrieke schreef:Tweetyj schreef:ik heb niet zo veel geld
Tja als je geen geld hebt voor een paar (goedkope) 'paardrijschoenen' (dus schoenen met een hakje) moet je niet op paardrijden gaan.
mriaam schreef:Tweetyj schreef:ok... morgen zal ik eens in de stad kijken of ze een schoen met hakje hebben... Van smam mag ik geen jodhpurs tot mijn voeten uitgegroeid zijn
mmm ik snap niet dat jou moeder je met gympen naar een paard laat gaan, zodra die op je teen staat is het van 'auw' . Rijden met gympen is geen goed iedee het is niet stevig en je glijd zo uit de beugel met die zolen. Je kan dan beter bergschoenen kopen in een sportzaak.
Hopelijk vind je goede schoenen
mriaam schreef:De TS is 13 natuurlijk heeft ze er geen geld voor, zie jij een 13 jarig al keihard werken voor geld?
Die ouders zouden eerder wat geld voor haar over moeten hebben, vooral als het om de veiligheid gaat van hun kind
liedje89 schreef:Dat heb je met echte paardrijschoenen of laarzen net zo goed. Een van mijn beste vriendinnen had laatst ook haar teen gebroken toen er een paard op haar tenen stond. Zij had der paardrijschoenen aan een week later stond hij op mijn teen ik had een soort imitatie uggs aan en nergens last van. Als ze op het verkeerde plekje gaan staan zijn die tenen dus toch wel gebroken.
Henrieke schreef:Nee dat begrijp ik. Maar als ouders zijnde laat je je kind dan toch ook niet op paardrijden als ze niet eens 'fatsoenlijke' of laat ik het anders zeggen; 'veilige' schoenen heeft?
Henrieke schreef:Tweetyj schreef:ik heb niet zo veel geld
Tja als je geen geld hebt voor een paar (goedkope) 'paardrijschoenen' (dus schoenen met een hakje) moet je niet op paardrijden gaan.
mo_van_dijk schreef:Voor 25 euro heb je al jophurs... Zoals ik al eerder aangaf!
) moet gaan om goedkope te vinden, terwijl volgens de meeste mensen het vooral gaat om het hakje wat het veiliger maakt, dan koop ik liever een schoen met hakje
mriaam schreef:liedje89 schreef:Dat heb je met echte paardrijschoenen of laarzen net zo goed. Een van mijn beste vriendinnen had laatst ook haar teen gebroken toen er een paard op haar tenen stond. Zij had der paardrijschoenen aan een week later stond hij op mijn teen ik had een soort imitatie uggs aan en nergens last van. Als ze op het verkeerde plekje gaan staan zijn die tenen dus toch wel gebroken.
Dat klopt ook maar ik neem aan dat als je naar je paard gaat je stevige schoenen aantrekt omdat er een kans bestaat dat zo'n paard op je teen komt te staan? Rijschoenen bieden op het algemeen gewoon wat meer stevigheid maar met mijn rijlaarzen ga ik ook geen paard poetsen, daar heb ik veiligheids schoenen voor
- maar we hebben een beetje een lompe jonge kwpn ruin die regelmatig op je tenen staat omdat hij vaak door ontdeugend te zijn je aandacht probeerd te trekken. mo_van_dijk schreef:TS, je maakt het jezelf wel erg moeilijk he

ilse86 schreef:Dat kan ook prima, Tweetyj. Dat heb ik ook gedaan. Jarenlang met die dingen gereden! Gewoon een schoen met hakje kan best hoor!
ilse86 schreef:als je niet al te veel met paarden werkt, maar met name rijdt, kun je prima gewonoe schoenen met een hakje nemen!
Maar kun je niet iets van pleisters op de gevoelige plekken doen waar je huidige jodphurs irriteren dan? of dikkere sokken aantrekken?