je haar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 15:08

ik heb me haar altijd in een netje altijd eerst een vlecht of een staartje dan in een knotje in je netje doen en eventueel de plukjes die uitsteken misschien vast zetten met van die schuifspeldjes die hele dunne zijn niet te zien met een wedstrijd of met een beetje haar lak "vast plakken" heb helaas geen foto waar dit goed zichtbaar is..

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 15:13

Ik doe een laag een staartje met 2 dikke stieken.
Daar draai ik mijn haar om heen zodat je een knot idee krijgt.
Daar weer een klein stiekje om heen om het vast te zetten.
Dan doe ik er een parel netje om heen en dan een haarband er om wikkelen en klaar.

Dan heb je een dikke knot, waardoor het net lijkt of je enorm veel haar hebt.

Romili

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 15:15

Mijn haren komen tot op mijn billen...
Ik maak een vlecht draai het op een knot en zet het stevig vast met schuifspeldjes.
Daarna doe ik een net voor heel je haren over mijn hoofd en zet een extra siernetje over mijn knot en deze maak ik ook vast met schuifspelden.
Dit blijft bij mij super zitten... :P

CindyK88

Re: je haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 18:08

Ik maak altijd een staart en vouw 'm dubbel. Heb er nog nooit een netje omheen gedaan. Nog nooit een reactie op gehad, ik rij nu nog in de L1. Misschien in de hogere klasse dat ik het wat netter op ga steken.

charlie_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 19:24

ik heb mijn haar nu meestal in een staart, of los met een haarban in, maar het ziet er niet echt netjes uit, maar knotjes kunnen misschien wel, maar ik heb altijd meteen zo'n dikke knot!

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 01:55

Zo strak mogelijk knotje maken, goed geplaatste schuifspeldjes (vind niet iedereen fijn onder de cap), haarnetje (of evt netje met klip).

Joyeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:28

jury schreef:
Maak een lage staart met het haar dat in het niet te dikke eleastiekje past.
Doe een haarnetje over je hele hoofd zodat al je haar daaronder zit (ik neem altijd een wat steviger netje, niet die hele dunne).
Doe een donut onder het netje over je lage staart. Wikkel het overige haar van de staart om de donut heen.
Pak een stevig elastiek en doe dit over de donut en haarnetje, sla dit enkele malen dubbel zodat donut goed vast zit.
Doe over donut/haarnetje een knotnetje (ik nam altijd een netje van stof waar ik een lint doorheen vlechtte, dat lint wikkelde ik dan weer om het eleastiek van de staart zodat ik knotnetje niet kon verliezen) naar keuze.

Zo heb je en de pieken opgelost en zit je knot/donut goed vast.

:D

charlie_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 17:37

ik hoop dat dit lukt, ik ga opzoek naar een haarnetje of een manier om een goede knot te krijgen, bedankt allemaal voor jullie tips!