Gewoon passen in de winkel. Er zijn er tegenwoordig zo vreselijk veel er is er vast wel een die jou perfect past. helaas zijn de meeste prettige ook iets duurder maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik heb een HH die erg fijn zit maar ook een casco new master maar daar rijd ik endurance mee en moet lang prettig zitten.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 04-02-10 18:13
Inderdaad gewoon gaan passen. Een aantal caps staan als heel fijn bekend (zoals de HHproplus) maar hij moet je maar wel net goed zitten. Voor mij is hij absoluut niet geschikt. Zorg dat je een cap hebt die rondom netjes aansluit. Er zijn verkopers die beweren dat ruimte over aan de zijkanten er niet toe doet, als hij voor en achter maar goed zit. Dit is echter absoluut niet waar, een cap moet gewoon netjes rondom aansluiten. Allereerst voor de veiligheid, maar daarnaast ook om drukplekken te voorkomen. En soms, tja, voor sommige mensen is dat echt een zoektocht.
Karin92
Geplaatst: 04-02-10 18:16
Dan denk ik dat je gewoon een te kleine cap hebt gekocht. Kan gebeuren !
Ik zou inderdaad gewoon een nieuwe kopen. Caps genoeg, en ze zijn vaak ook wel goedkoop of je moet een cap aanschaffen die afgeprijsd is.
Succes
king_yoeri
Geplaatst: 08-02-10 10:45
Ik heb een harry's horse pro leather, die zijn ook best zacht, maar je moet gewoon gaan passen denk ik
Ceasar2015
Geplaatst: 08-02-10 10:48
Een nieuwe kopen inderdaad. Neem de tijd en laat je goed helpen in een ruitersportzaak, pas verschilllende caps. Alles heeft toch weer net een ander model en daardoor kan knellen voorkomen worden.