Ervaring opdoen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:08

Oh, dat is niet hier in de buurt helaas. Anders had ik nog wel een adresje
voor je geweten waar dat kan. Nou misschien even in de omgeving kijken wat er georganiseerd
wordt en vragen of je daar misschien HC kan starten :)

Lornaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 10:11

ProudJustify schreef:
Oh, dat is niet hier in de buurt helaas. Anders had ik nog wel een adresje
voor je geweten waar dat kan. Nou misschien even in de omgeving kijken wat er georganiseerd
wordt en vragen of je daar misschien HC kan starten :)

Ooh das jammer, maar ik ga eens opzoek! ;)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:13

Ik heb ook een Arabier kruising en die kan thuis echt een behoorlijk heethoofdje zijn.
Op vreemd terrein valt dat eigenlijk altijd reuze mee.
Ook ik stond vorig jaar voor de keuze om wel of niet te starten.
Uiteindelijk hebben we gewoon een startkaart aangevraagd (je kunt toch niks verliezen in de B) en zijn ook puur voor de ervaring gegaan. Dus de punten waren totaal niet belangrijk. Lekker ervaring op doen allebei en de gang van zaken op concours leren kennen.
Ik zag het als een leuk uitstapje voor allebei.
Hierdoor was er ook weinig tot geen wedstrijdspanning en stress aanwezig.
Hierdoor heb ik het idee dat het voor mijn paardje ook een positieve ervaring is geworden aangezien hij direct op zijn eerste concours rond liep alsof ie het al jaren deed.

Op 21 Maart a.s. hebben we ook weer zo´n oefenconcours. Normaal starten we alleen outdoor, maar gaan het eens éénmalig indoor proberen met diezelfde instelling.

En dan vanaf Mei weer outdoor starten. Nu zouden wat winstpuntjes leuk zijn, maar die insteek van vorig jaar gaat zeker blijven.
Op die manier is het voor beide leuk en dat blijft nog altijd het belangrijkste.

Lornaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 10:15

Silence schreef:
Ik heb ook een Arabier kruising en die kan thuis echt een behoorlijk heethoofdje zijn.
Op vreemd terrein valt dat eigenlijk altijd reuze mee.
Ook ik stond vorig jaar voor de keuze om wel of niet te starten.
Uiteindelijk hebben we gewoon een startkaart aangevraagd (je kunt toch niks verliezen in de B) en zijn ook puur voor de ervaring gegaan. Dus de punten waren totaal niet belangrijk. Lekker ervaring op doen allebei en de gang van zaken op concours leren kennen.
Ik zag het als een leuk uitstapje voor allebei.
Hierdoor was er ook weinig tot geen wedstrijdspanning en stress aanwezig.
Hierdoor heb ik het idee dat het voor mijn paardje ook een positieve ervaring is geworden aangezien hij direct op zijn eerste concours rond liep alsof ie het al jaren deed.

Op 21 Maart a.s. hebben we ook weer zo´n oefenconcours. Normaal starten we alleen outdoor, maar gaan het eens éénmalig indoor proberen met diezelfde instelling.

En dan vanaf Mei weer outdoor starten. Nu zouden wat winstpuntjes leuk zijn, maar die insteek van vorig jaar gaat zeker blijven.
Op die manier is het voor beide leuk en dat blijft nog altijd het belangrijkste.

Dat is precies hoe ik het bedoel, bedankt voor je berichtje :D
Ben benieuwd hoe het gaat worden ..

Springer_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 17:34

Nou als het bij jullie fijn aanvoeld snap ik niet wat je weerhoudt! van je fouten kan je op zijn minst leren toch? Lekker voor de lol, maar ook serieus! veel succes ;)

Scum

Re: Ervaring opdoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 08:36

Oud topic, bij deze een slotje.