Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

RianneH schreef:Hangt van de prijs van inkoop af..
Wij gebruiken hier nog kleine pakjes stro en betaal ong 5 euro per pakje. Gebruik denk ik max 7 in de maand (iedere dag mest en urine eruit) dus dat is dan 35 euro aan stro. Reken ruim, dan kom je op, 45 euro aan strokosten?
Inkoop hooi/kuil heb ik geen idee. Grote baal voordroog ingepakt is goede kwaliteit rond de 40 euro? Hoe lang doe je daar mee?
Meusli kost per zak zo'n 10 euro. Mijne doet 2 maanden ermee, maar die krijgt maar 2 keer een handje.
Zomers met 24/7 weidegang natuurlijk geen strokosten en weinig tot geen ruwvoerkosten.
€5,- per pakje? Een pakje stro kost in Brabant €2.50 voor ca 25 kg 
maverick schreef:RianneH schreef:Hangt van de prijs van inkoop af..
Wij gebruiken hier nog kleine pakjes stro en betaal ong 5 euro per pakje. Gebruik denk ik max 7 in de maand (iedere dag mest en urine eruit) dus dat is dan 35 euro aan stro. Reken ruim, dan kom je op, 45 euro aan strokosten?
Inkoop hooi/kuil heb ik geen idee. Grote baal voordroog ingepakt is goede kwaliteit rond de 40 euro? Hoe lang doe je daar mee?
Meusli kost per zak zo'n 10 euro. Mijne doet 2 maanden ermee, maar die krijgt maar 2 keer een handje.
Zomers met 24/7 weidegang natuurlijk geen strokosten en weinig tot geen ruwvoerkosten.
€5,- per pakje? Een pakje stro kost in Brabant €2.50 voor ca 25 kg
Kleine pakjes zijn altijd duurder en daarnaast is het nogal hoge kwaliteit stro. Ik vind de prijs best meevallen hoor.
) voor te moeten leveren én de zorg, verantwoordelijkheid en 't feit dat je dus iedere dag, altijd beschikbaar moet zijn... Mariska_28 schreef:Misschien kun je het aanbieden voor opfok voor mensen die hun veulen/jaarling niet in een grote groep willen gooien?
) voor te moeten leveren én de zorg, verantwoordelijkheid en 't feit dat je dus iedere dag, altijd beschikbaar moet zijn...