Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
liljebo schreef:Ik woon bepaald niet in de buurt en kan je dus niet helpen. Maar een advertentie hier op bokt en op marktplaats kan wellicht helpen. En het in je onderschrift vermelden ook.
Evt nog briefjes ophangen of adverteren in plaatselijke bladen.
De fijnste stallen zijn vaak kleine privéstallen en die adverteren zelf vaak niet.
mellamoshan schreef:KiWiKo schreef:ik zou ook zeker beginnen met een andere stal............
was ook het eerste waar ik aan dacht.![]()
Het klinkt mij meer in de oren als teveel energie. Wellicht is het rantsoen aanpassen een optie en een andere stal zoeken waarbij ze lekker naar buiten kan ipv 24/7 op box.

GenteDiMare schreef:Ik heb ondertussen een ander onderkomen gevonden voor men paardje!!
Ze gaat naar Schendelbeke, een erg kleinschalig pension, waar de paarden veel vrijheid hebben en echt paard mogen zijn. Ze mogen daar steeds in groep het weiland op, wanneer het weer het niet toelaat mag je ze steeds even laten uitrazen op de buitenpiste.
Op de buitenpiste mag je ook grondwerk en dergelijke doen met je paard.
Ik ben erg tevreden!!
In februari zal ze normaal gezien naar daar verhuizen, hopend op enige verbetering.