Moet je in Den Helder nog rijden volgende week

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gomir schreef:Netjes hoor :J weer een punt rijker!
Moet je in Den Helder nog rijden volgende weekZag Pris wel weer op de lijst staan(leuk hoor, niet federatie klasse M2
), maar jou zo snel niet
(wiron trouwens ook niet, anders had ik je wel even opgezocht natuurlijk
)
gomir schreef:Er rust een vloek op jouw coupons hoor...
Denk niet dat ik je in Den Helder zieIk ga alleen 'even' springen, omdat ik de dag erna tentamen heb.
(en als het slecht weer/terrein is blijf ik lekker thuis. heb de punten momenteel liever niet dan wel en hij moet 4 juni ook al meeDoe alleen mee, omdat ik KC Den Helder nog nooit gemist heb en het lekker dichtbij is eigenlijk
)
gomir schreef:
Jet, Reddytobias, *jolanda*, Chrissie en dendrofleur.
Het is maar goed dat ik altijd met mensen aan de praat raak hè BodienHeb je je coupons trouwens nog
![]()
Weet nu ook weer waarover we gepb-t hebben trouwens, onder andere die wedstrijd bij RAP(mijn moeder doet het wedstrijdsecretariaat indoor dressuur pony's
Kom je nog een keer
)
gomir schreef:Konden jullie het terrein trouwens nog afkomen ChrissieIk heb er heel wat achter de trekker zien hangen
![]()
reddytobias schreef:ha, nouja voor het eerst dat ik een bokker heb ontmoet, aangezien ik gomir en *jolanda* al kende!
chrissie dus! wat waren je punten?! ik ben maar ff geweest, was een beetje ziek en stond daar vreseijk te koukleumen!
dus heb eigenlijk nix gezien!
Chrissie"]
[quote="reddytobias schreef:waarschijnlijk gaan we donderdag weer naar noord-holland voor wedstrijd
( ja, ik snap het quoten niet helemaal, daarom maar 3 keer achter elkaar )
Citaat:Naam Naam Pony Ponyclub Kl. Cat.
klasse M1 Cat CDE Proef nr 29
9:08 Tabitha Verburg Tobias PC Wieringermeerruiters M1 D