Ik heb een Harry's Horse (contrast geloof ik) die is veel te lang en ik heb een mondoni sahara II en die is ook te lang. Dus die twee merken zijn het niet voor mij
shetties
Geplaatst: 09-01-10 21:33
Ik heb een HKM die precies goed is kwa lengte.
Bij andere rijbroeken moet ik hem maar 4 cm (of minder) 'terugslaan', ik heb er nog nooit last van gehad maar ik rij dan ook alleen met chaps of (in de winter) thermolaarzen.
had het zelfde probleem tegenwoordig heb ik alleen nog maar broeken in de korte lengte maten , die zijn er gelukkig tegenwoordig
NdV74
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-10 21:39
En welke merken hebben korte lengtematen? Verkoop je die zelf ook?
Damber
Geplaatst: 09-01-10 21:40
Van HH hebben ze veel korte modellen... tenminste.. die vallen bij mij als kuitmodellen
nickyu
Geplaatst: 09-01-10 21:42
yep meerdere weet niet welke maat je hebt maar heb er paar liggen die niet op de site staan de geruite van busse vallen overigens ook mooi en niet zo enorm lang
Ik zat net even op je site te kijken. Mijn huidige broeken zijn maat 50. Maar ik hoop over een paar weken naar maat 48 over te kunnen Dus wellicht dat ik er dan wel in pas
Ik ben 1.58 en mijn wedstrijdbroek (merk Equithéme) is veel te kort (komt in het midden van mn knieholtes en enkels in) ..... En mijn doordeweekse rijbroek past precies en da's geen Equithéme .. Ik koop geen te lange broek. Want ik weet zeker dat ik er geen plezier van heb dan.