Alleen als hij kapot is. Maar me vp is niet zo wild en bokt en stijgert nooit. alleen als ie moet springen wijgert ie. marjha.. ik vervang hem alleen als ie egt kapot is of als ik een nieuwe wil. Of als ie te oud word.
Nies_
Geplaatst: 06-01-10 20:13
Ik vervang hem niet, mocht ik op m'n hoofd vallen dan wel
Bellex
Geplaatst: 07-01-10 10:58
Zodra mijn hoofd de grond heeft geraakt, al is het maar zachtjes, komt er een nieuwe cap ik zou het risico niet willen hebben dat er toch een klein barstje in zit en ik dus de volgende keer geen goede bescherming heb
hihi, zoveel verschillen de meningen vind je hier echt grappig! Maar vind het zo zonde om me cap te vervangen, ik ahd hem net 1 dag op en toen viel ik toen hebben we hem niet vervangen hoor
Ik ben nog nooit op me hoofd gevallen, maar ik zou hem alleen vervangen als hij kapot is. Zolang je niet op je hoofd valt ben ik van mening dat er ook niks stuk aan gaat
Tessa89
Geplaatst: 07-01-10 22:07
Ik ben tot nu toe alleen nog maar op m'n kont gevallen. Dan vind ik het niet nodig om telkens m'n cap te vervangen. Mocht ik flink hard op m'n hoofd/cap terecht komen dan vervang ik hem wel. Voorkomen is tenslotte beter dan genezen!
Kristel_82
Geplaatst: 07-01-10 22:14
Als ik val en mijn hoofd raakt iets, ook al is het nog zo zachtjes... Dan gaat hij eruit! Ik bezuinig liever op het model/merk/kleur dan op het aantal caps. Heb ik net een nieuwe en ik val erop, dan wordt hij toch gewoon vervangen. Ook al zou ik dan ontzettend balen natuurlijk! Je kunt nog zo'n mooie dure cap hebben, maar hij is er om je hoofd te beschermen. Na een klap kan de bescherming verminderd zijn (ook als je geen scheur ziet, dan kan de binnenkant wel beschadigd zijn). Ik ben daar heel strikt in. Maar misschien is dat ook wel omdat ik in het ziekenhuis werk en zie hoe je erbij kunt liggen als je hoofd en rug beschadigd raakt. Gelukkig ben ik pas 1x goed gevallen... Voor de rest eerder een onvrijwillig afstappen
Ik vervang hem niet na iedere val. Wel als hij kapot is, zoals gisteren. Ik viel op mijn hoofd, en mijn cap kraakte, en brak in tweeën. Tja, dan lijkt vervangen me geen slecht plan.
Nee, niet zo vaak eigenlijk.. Maar ik val ook (bijna) nooit op mijn hoofd of met mijn hoofd ergens tegen aan.. Ik zou hem denk ik alleen vervangen als ik zie of merk dat hij echt beschadigd is.
annetjeee134
Geplaatst: 10-01-10 20:11
ik koop alleen een nieuwe cap al mijn cap echt stuk is xD