Wat vinden jullie van Deurne ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bonzwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:25

jij reed ook niet neem ik aan wij rijden wel das ook een verschil

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:45

Laurabyoux schreef:
Nou ik doe nu een opleiding paardenhouderij, 1e jaars, ben er nu al klaar mee, ben er ook wel achter dat ik niet tot mijn pensioen stallen wil gaan mesten, nieuwe schooljaar ga ik een studie doen waar ik wat aan heb.

Heel wijs van je :D :D
Tenzij je een eigen paardenbedrijf hebt,kun je misschien nog iets met Deurne. Daar komt bij, Als je een goede ruiter bent heb je geen Deurne nodig, dan zijn er genoeg stallen waar je kunt werken.

stalleke

Re: Wat vinden jullie van Deurne ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 10:08

Ik ben nu al 1,5 jaar klaar met deurne, en heb een goed betaalde baan in de paarden :)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 11:51

maverick schreef:
Laurabyoux schreef:
Nou ik doe nu een opleiding paardenhouderij, 1e jaars, ben er nu al klaar mee, ben er ook wel achter dat ik niet tot mijn pensioen stallen wil gaan mesten, nieuwe schooljaar ga ik een studie doen waar ik wat aan heb.

Heel wijs van je :D :D
Tenzij je een eigen paardenbedrijf hebt,kun je misschien nog iets met Deurne. Daar komt bij, Als je een goede ruiter bent heb je geen Deurne nodig, dan zijn er genoeg stallen waar je kunt werken.

Hahah dank je wel! Nee een eigen paardenbedrijf gaat hem voor mij niet worden, heb het geld niet op mn rug groeien en ouders hebben niets met paarden. Ben blij dat ik er nu achter ben in plaats van over 4 jaar.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 11:58

Ik doe de HBO-opleiding paardensport van Derune en Stoas in Dronten..
Dan heb ej toch je paarden, en j HBO dimploma.
Ideaal!!

En het is niet zo dat iedereen die van Deurne afkomt weinig verdient. of iedereen met een paardenopleiding.
Het is meer het probleem dat er tegenwoordig weinig mensen zijn met echt een werk-instelling..
Veel willen maar niets doen..
Ik werk iever op een dag iets langer en dan met paarden die mij een voldaan gevoel geven, dan een dag van 9-5 op kantoor waarbij je je dood verveelt en niets uitdagends hebt..

Zo heeft iedereen zijn eigen belangstellingen.
maar ik vind wel dat we elkaar in hun waarde moeten laen en niet iemand aan moeten vallen omdat hij/zij een paardenopleiding doen!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 12:02

Ik heb 11 jaar geleden deurne afgesloten.
Heb een onwijs leuke tijd gehad.

Maar omdat het niveau al jaren drastisch laag is, en zelfs de slechste ruiters hun papiertje halen, kun je dus tegenwoordig je kont afvegen met het diploma :+

De opleiding is veel te soft geworden, mensen kennen geen discipline meer, de gangen zijn een grote puinzooi, en niemand rijd meer in een fatsoenlijk tenue.

Wat meer discipline zou een betere selectie maken ;)

Dus nee ik zou zeggen kies voor een betere opleiding waar je meer aan hebt,

bonzwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 12:04

CM_ schreef:
Ik heb 11 jaar geleden deurne afgesloten.
Heb een onwijs leuke tijd gehad.

Maar omdat het niveau al jaren drastisch laag is, en zelfs de slechste ruiters hun papiertje halen, kun je dus tegenwoordig je kont afvegen met het diploma :+

De opleiding is veel te soft geworden, mensen kennen geen discipline meer, de gangen zijn een grote puinzooi, en niemand rijd meer in een fatsoenlijk tenue.

Wat meer discipline zou een betere selectie maken ;)

Dus nee ik zou zeggen kies voor een betere opleiding waar je meer aan hebt,

Hier ben ik het helemaal mee eens wij vinden dit zelf ook jammer nu we Loeffen als coach hebben is het wel anders dat wel }>

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 12:05

Ook Loeffen is niet meer de man die hij vroegah was :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 12:17

Lin4Life schreef:
Ik doe de HBO-opleiding paardensport van Derune en Stoas in Dronten..
Dan heb ej toch je paarden, en j HBO dimploma.
Ideaal!!

En het is niet zo dat iedereen die van Deurne afkomt weinig verdient. of iedereen met een paardenopleiding.
Het is meer het probleem dat er tegenwoordig weinig mensen zijn met echt een werk-instelling..
Veel willen maar niets doen..
Ik werk iever op een dag iets langer en dan met paarden die mij een voldaan gevoel geven, dan een dag van 9-5 op kantoor waarbij je je dood verveelt en niets uitdagends hebt..

Zo heeft iedereen zijn eigen belangstellingen.
maar ik vind wel dat we elkaar in hun waarde moeten laen en niet iemand aan moeten vallen omdat hij/zij een paardenopleiding doen!

Er zijn dagen dat ik "op kantoor" meer geld uitgeef dan jij in een jaar verdient. Om dat op een verantwoorde wijze te doen, daar komt toch best wat bij kijken. Vervelen is niet iets wat bij ons voorkomt, maar misschien is ons verantwoordelijkheidsgevoel voor de installaties te groot?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 14:08

Door de zoekfunctie te gebruiken, had je al meer info over Deurne kunnen vinden.
Er is ook al een topic over Deurne op STW!
Graag daarin reageren en je vragen stellen, hier gaat een slotje op.
[STW] Paardenschool Deurne