Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
trooper schreef:Ik ben 5 weken geleden bij een andere kliniek geweest voor een seciond opion en wilde daar nu ook naar toe.Maar moet het dan zelf betalen.
Heb nu met me moeder overlegt en zij zegt ook bel morgen maar naar het hoofdkantoor probeer wat te regelen en anders ga ik op eigen houtje.
Ik vind het gewoon raar dat zo n verzekering dat kan doen ik bedoel als ik hem laat staan en hij is knetter kan hij zichzelf erg verwonden(Ik heb niet het slimste paard)Dat is denk ik ook niet de bedoeling.
Heb nooit problemen met de efo gehad zit al 12 jaar bij ze.
Maar denk zelf dat ze ook een beetje crisis hebben en dat ze wat strenger moeten zijn
Superwomen.
Ik ben juist blij dat ik verzekerd ben
20.000 euro in 7 jaar kan een gemiddeld persoon niet ophoesten
Gelukkig heeft de verzekering 80% betaald.
Je bent toch zelf ook verzekerd!!!!
trooper schreef:sharir
Dit ging om een ander paard dus mogen ze er niet bij betrekken.

ikke schreef:trooper schreef:sharir
Dit ging om een ander paard dus mogen ze er niet bij betrekken.
In zoverre, dat jij in de 7 jaar veeeel meer hebt gekost dan er aan premie binnen is gekomen en dat het na al die jaren blijkbaar nog steeds niet in orde is. 2800 euro dierenartskosten op jaarbasis is een hoop geld, daar kun je veel voor doen dus als dat na 7 jaar nog steeds niet ophoudt, gaan ook EFO zichzelf achter het oor krabben. Of dat dan om één of twee paarden gaat, maakt vrij weinig uit.

trooper schreef:Ze moeten het los van elkaar zien dat zei het hoofdkantoor vandaag ook.Het ene paard is het andere paard niet ten tweede is het andere paard alvanaf 2006 uit de verzekering en in 2008 overleden.Het zal lekker worden dat ik er als persoon op wordt aangekeken terwijl het totaal verschillende paarden zijn.De inspecteur gaat nu niet mee omdat hij nu niet in de buurt is.
Met dit paard heb ik totaal in 2009 1100 euro kosten gehad en daarvoor 1x 200 euro terwijl hij voor 4000 verzekerd is.Ik heb in 4 jaar al meer dan premie betaald dan dat de dierenkosten in totaal waren.Dus dat is het ook niet.Dus ben het niet eens met de stelling hierboven