smurffie schreef:je heb ook BE vrachtwagens voor 3 paardendus ik zou hier ook is navraag naar doen (had iemand bij mij op stal namelijk.
Smurffie lees even heel goed wat Ikke, Cissie en Kakanox schrijven. NEE ze bestaan niet. Zo wie zo bestaat het fenomeen BE vrachtwagen al niet. Het is of een vrachtauto (wagen jullie je zin) of een BE combi. En een BE combi is dan of een auto met trailer of een kleine trekker oplegger combi. Een vrachtauto is alleen een auto (B of C laat ik dan even in het midden). Al die geweldige advertenties op oa MP waarin met dat BE vrachtwagen geval gesmeten wordt liegen dat ze barsten. Het bestaat gewoonweg niet (althans niet volgens de WVW). Tis gewoon een leuke kreet die iemand een keer verzonnen heeft om zijn/haar auto te slijten.
E staat nl voor aanhanger en heeft niets te maken met het laadvermogen of wat dan ook van het trekkende voertuig.
TS ik ga met Ikke mee. Op zich rijd dat helemaal niet verkeerd, maar zoals hij al zegt denk aan het trekkende voertuig (en de koppel van Kakanox
) Want ja ook in mijn ogen is dat veel belangrijker dan welke PK's dan ook.