ja idd aan de nieuwe mensen heb ik al gezegd ze gaan samen naar binnen en buiten
en die vonden dat goed.. de meesten komen ook iedere dag naar hun paard en als er iets is vragen hun dat gewoon of als ze ergens mee zitten maar die 2 doen maar op
toen ik ze de laatste keer had binnengedaan zeiden hun van we hadden afspraken dat we dat mochten, maar toen waren hun alleen hier dus was het geen probleem, kreeg ik aan de telefoon te horen dat niemand aan hun paarden moest komen dat die hier niet stonden om ons te plezieren. dat ze hier stond omdat ze niet naar een manege wou en tralalalal en ik zeg u dit en dat, nou kheb er de hele nacht van wakker gelegen, vanavond weten ze het mooi en kan ik weer gerust slapen.
het was zodat de vrouw kon ontspannen maar nu het koud is zie je mevrouw wel niet
ik hoop stiekem dat ze vertrekken heb ik weer een gezellige stal want de andere vinden hun ook geen leuke mensen
edit : en ivm met het voeren ja iedereen zegt ik wil dat het paard zoveel krijgt dus dat geef ik hun dan kunnen ze dat mooi zelf regelen dan heb ik ook niet gezaag van je geeft te weinig of te veel..