Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_10_ schreef:delfa schreef:leren jodphurs met chaps ben je al gauw meer dan 100 euro aan kwijt. dus dan zijn rubberen laarzen een beter alternatief.
Normale jophurs en leren chaps heb je al voor minder dan 100 euro, gewoon even rondkijken maar kan makkelijk.
Aangezien je gewend bent met chaps te rijden zou ik zeker hiervoor kiezen.
Staat ook netter dan rubberen laarzen!
maar als het maar kleurt toch? [ff sprakeloos nu ik robbie williams in een konijnen pak op tv zie.....] maareuhhh als het maarkleurt en ze niet te breed zijn oid dat je dr wel mee mag starten he
. ik weet trouwens niet meer waar

[voor rubber,je kan het niet zo zien iig ] ik heb zelf ook bij vitalhorse nieuwe laarzen bestelt [ook mountain horse] die komen bijna bij me thuis
http://www.vitalhorse.nl/mountain-horse ... -2337.html ik vind die ook mooi
[overigens ook 1 vd weinige Leerenlaazen voor heren die ik kon vinden
xManon_ schreef:Haha ja kan me voorstellen dat je daar stil van valt.![]()
Ik zal ze niet elke dag gebruiken.
Sowieso max. 3x per week en ik was van plan om ze alleen op m'n wedstrijd te dragen en een paar keer ervoor om het aan te voelen.
Iemand die weet of ze een groot aanbod rijlaarzen, jodphurs en chaps hebben bij Epplejack? Op hun site heb ik al gesnuffeld.
xManon_ schreef:Ben bij Epplejack geweest, maar dat zijn alleen laarzen maat 35 enz. En ik heb gewoon een gangbare maat, dus uitverkoop is er vaak niet bij.
Maar een vraagje, moet je nou hardleren chaps of mogen gewoon leren chaps ook?
Rowie1993 schreef:Het moet wel in 1 kleur zijn, alleen zwart dacht ik.
]
Wil geen nieuwe Aigle's, ze waren best mooi maar ik kreeg er zweetvoeten van. En 's zomers rijden is een ramp, aangezien ik zelfs in de herfst en winter zweetvoeten kreeg van die laarzen. Alleen als het vriest of bijna vriest dan gaat het wel.
maar wil geen rubberen laarzen meer. Deze vind ik niet zo mooi en ze gaan niet echt lang mee, ook de duurdere laarzen niet.