Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kojack"]
[quote="Barb schreef:Kojack stond er weer zo veel wind daar?? Verleden keer waaide bijna
iedereen met zijn paard van het veld af![]()
Heiloo is wel lekker dichtbij Alkmaar, ik vind plaatsen zoals Velsen, Heemskerk, etc. wel erg ver weg om te rijden maar ja dat ben ik dan
Fitzroy"]
[quote="wembley schreef:in nieuw vennep bij de meerse ruiters hebben ze zandbodem waar je altijd perfect kunt rijden omdat ze een eb en vloed bodem hebben
Jamy schreef:Maar vrijdag was het best mooi weer toch? Idd waren de paarden wel beetje raar geloof ik, er was zelfs iemand in de B met 99 punten!Het paard deed gewoon helemaal niks!
musje schreef:
Ja ik start vaak in velzen! a.s. zondag trouwens ook dus als je iemand als een gek door de baan ziet scheuren in de L1 dan ehhh![]()
Ik vind het daar erg fijn starten. de bak is 9 van de 10x erg goed (al reed ik gisteren langs en toen was hij erg nat dus ik hoop dat ze er wel even wat aan doen) Verder is de organisatie erg goed ik heb nog nooit gehad dat het echt uitliep of erger inliep en je hoeft nooi overdreven lang te wachten op de prijsuitrijking (ik ken maneges....) verder kan je ook buiten inrijden.
het nadeel is dat er een sloot langs de bak loopt waar waterdoorheen loopt die vanmij wil dan nog wel eens zijn koppie scheun doen of schrikken. Ook is het vrij open dus als het hard waait waait het daar ook echt.
groetjes marjolein
reddytobias"]
ja maar als Heiloo ook springen heeft ist gewoon op gras! ik heb daar 1x gereden en vond het er best lekker rijden.springen(op zand) ging super(2x 1e) en vind het een lekker zandbakkie! dressuur ging ook toppie(stond zeker geen wind)(was 2e )
[/quote]
Ja dat is alleen met concours hippique!
[quote="Ikeje"]
[quote="Jamy schreef:Maar vrijdag was het best mooi weer toch? Idd waren de paarden wel beetje raar geloof ik, er was zelfs iemand in de B met 99 punten!Het paard deed gewoon helemaal niks!