Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MarcoBorsato schreef:Maartje1990 schreef:ik had geen routine, paarden staan 24/7 buiten en ik kwam en ging als 't me uitkwam.
Met routine bedoel ik dat jij je eigen manier hebt om dingen te doen. Ik snap wel dat je niet op de klok werkt, ik denk dat niemand dat doet bij de paarden
ik zeg niet dat zoiets dus onmogelijk is bij iemand anders met wel een ritme... cissie schreef:Een paard denkt dat idd niet......maar herkenning is toch ook een vorm van gemis?
Ik bedoel, een dier kan ook zonder dat deze zichtbaar iets/iemand 'mist' ook iets of iemand herkennen als deze vorm van herkenning uiterst positief is en een dier knapt er ziender ogen van op, lijkt dat toch op gemis?
pizza64 schreef:cissie schreef:Een paard denkt dat idd niet......maar herkenning is toch ook een vorm van gemis?
Ik bedoel, een dier kan ook zonder dat deze zichtbaar iets/iemand 'mist' ook iets of iemand herkennen als deze vorm van herkenning uiterst positief is en een dier knapt er ziender ogen van op, lijkt dat toch op gemis?
Nee naar mijn mening is iets of iemand missen iets anders dan herkennen.