Thermo broek voor lange benen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 10:18

Zijn neopreen chaps niet iets voor jou?? Ik heb een hekel aan rijden met thermobroeken, omdat ze niet meerekken en ik mijn knieschijven min of meer uit de kom rij (is een specifiek probleem van mij, gebeurt me ook met kunstleer in een rijbroek). Op een dag ben ik tegen de lange, neopreen chaps aangelopen, echt zalig!! Je moet alleen een lange jas hebben, anders word je achterwerk koud, maar verder kan er echt geen thermobroek tegenop! En ze zijn er in lengtematen.

Lambiekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:44

Esther_ schreef:
Lambiekske schreef:
Ik heb ook van die thermo-mayo's maar die krijg ik echt niet fatsoenlijk onder een rijbroek! Dat zit helemaal gepropt en zit voor geen meter. Onder een spijkerbroek gaat het wel maar dat rijdt weer niet lekker. Ik heb ook nog een soft-shell broek gevonden en besteld van Pfiff, ook erg warm lijkt mij. http://www.pfiff.com/en/products/fashion-02/riding-breeches-02.30/soft-shell-full-seat-riding-breeches-100368/ weet alleen niet hoe lang deze valt, hou jullie op de hoogte!

die heb ik ook, redelijk glad en na 1 keer gebruiken de naad los. Voor de rest oke en lekker warm.

Ow geen goede kwaliteit dus? Zit ie wel lekker? Ik krijg 'm morgen binnen, ben benieuwd!

Esther_

Re: Thermo broek voor lange benen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:45

Ik heb nu van HKM een thermobroek, de Winter Ottawa. Fijne kwaliteit stof en in lengtematen te krijgen.

Lambiekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 16:24

Heb 'm binnen, zit wel lekker, beetje stijf maar das een kwesti van inrijden denk ik. Het is een laag model (ideaal) Redelijk lang, ik ben gewent dat ze half op m'n kuiten zitten, en deze valt langer. Hij is wel heel warm voor fanatiek in de bak rijden. Voor buiten rijden is ie helemaal top, wind en waterdicht dus heerlijk warm. :)

tljrtos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:24

Ik rijd ook met neopreen full chaps en ze bevallen uitstekend.Wind- en waterdicht dus je blijft lekker op temperatuur.En doordat ze van neopreen zijn heb je veel bewegingsvrijheid.