Ruiterroute veluwe + parkeergelegenheid

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:27

Op de site van Onder de Kastanje staan wat kaartjes:

http://www.onderdekastanje.nl/paardenac ... _menroutes

Ik ben een paar keer naar Kootwijk gereden, afslag Kootwijk, onderdaan de afslag linksaf. Als je gelijk over het veerooster rechts gaat en helemaal doorrijdt (langs Gert van den Hoorn) kom je bij een grote parkeerplaats waar je direct op het ruiterpad zit. (nummer 43 op de kaart Kootwijk).

Je kan ook nog even doorrijden tot je bij het dorp komt en dan linksaf richting restaurant het Hilletje. Daar net voorbij is een grote parkeerplaats, maar dan moet je nog een stukje over een (rustige) weg stappen en een hek door. Voordeel daar is wel dat je nadien nog lekker warme choc en appeltaart in het hilletje kan eten :) (geel vierkant nummer 9 op de kaart, precies in het midden).

Mijn rijtijd vanaf iets ten zuiden van Amsterdam is dan trouwens 3 kwartier, dus zal voor jij mischien een uurtje zijn?

HubbaBubba

Re: Ruiterroute veluwe + parkeergelegenheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 20:38

Jeeeeutje, wat een reacties zeg!
Zo te lezen hebben jullie in elk geval veel plezier met de ritten ;-)
Wij hier ook wel hoor, we hebben een groot gebied van wijk aan zee tot schoorl ergens en we mogen ons rijk noemen met zo'n oneindig stuk strand van Ijmuiden tot Den helder, maar soms is het leuk om eens wat anders te doen als je de tijd ervoor hebt!

We kunnen in elk geval een paar dagen op pad.
Ik zal ze als ik rust in m'n kont heb even zorgvuldig uitzoeken en dan horen jullie wel wat er gereden word/is en wat event. nog in de planning staat, maar de militaire paden klinken als koek in de oren :j

Yvonne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 20:59

Ja de tankbaan is gaaf!!!!!