ik heb geen haarnetje,.. doe altijd een vlecht omdat is z`GPA speed ding heb en daar onder kan je geen kont dus.. maar IK persoonlijk vind een kont mooierr..
IsabellH
Geplaatst: 01-01-10 22:06
Met dressuur heb ik altijd een haarnetje in vind het persoonlijk mooier staan. Met springen heb ik er geen in, meestal gewoon een staart,,
Haha, idd knap om daar nog een cap op te krijgen! (filmpje boven) Daarbij heb ik LANG niet zulk lang haar.. Vind een donut met netje en daarover kralennetje en dan groot elastiek het mooist..
En wat moeten mannen met lang haar volgens jullie?
Thirza
Geplaatst: 01-01-10 23:11
verstoppen onder de cap voor de mannen
Arielle_
Geplaatst: 02-01-10 20:56
Ik doe dus meestal zo'n donut met netje enzo, maar ik krijg m'n cap dan bijna niet meer op, die zit dan voor m'n ogen te vervelen en krijg er echt enorme koppijn van. Ik doe die knot echt zo laag mogelijk. Iemand tips om het anders te doen of kan dat niet?
[edit] Heb een GPA carbone trouwens, maar zo laag is die toch niet?
Laatst bijgewerkt door Arielle_ op 02-01-10 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Staart > Donut > Haar erom heen > Elastiek > Beschermnetje > Elastiek > Siernetje hele hand vol, en idd zo laag mogeleijk
Bambi_
Geplaatst: 03-01-10 16:17
Ik persoonlijk vind een knot ook mooier. Heb je lang haar? Dan kun je dat nog wel maken en het netje als versteviging gebruiken. Ik heb net als de meesten hier ook een donut en als ik die in heb doe ik er een haarnetje over om zo uitstekende sprieten niet uit de knot te laten steken. Maar hoe je het netje gebruiken moet? Gewoon je haar er aan de achterkant in doen en het netje over de rest van je hoofd doen. Cap op en klaar is kees.
ho, ik heb net zelf even het filmpje gekeken maar zo doe ik het niet voor mijn wedsrijden, ik doe mijn haar er door, trek m naar beneden en rol hem dan omhoog. dan trek ik de uitenden naar elkaar toe, en dan rol ik die om mijn knot heen
1994Kaline
Geplaatst: 03-01-10 23:06
ik heb een nogal klein, raar haarnetje. Ik doe dan eerst een lage knot in mijn haar en doe dan het haarnetje eromheen. Dit maak ik dan voor de stevigheid vast door er nog een elastiekje om te doen en/of met speldjes vast te maken.
Rocco_Love12
Geplaatst: 03-01-10 23:45
voor dressuur ik heb altijd aan laag knotje en dan een strikachtig iets met diamantjes. en met springen een vlecht.
Sophia189
Geplaatst: 04-01-10 17:22
Ik doe altijd in een staart en dan er om heen of een grote knip als je dik haar hebt en dan nog een elastiek er om heen
Ik heb altijd een haarnetje om/aan/in... Waarom? Gemakkelijk. Als ik zo om me heen kijk op de wedstrijd ben ik altijd de enige. De meesten hebben toch wel een knot in de nek. Maar je wedstrijd is inmiddels geweest, hoe ging het?
Ik maak altijd een knot (zonder donut) en zet deze vast met schuifjes. Dan een netje eroverheen, en dan een netje met steentjes: http://www.ooteman.nl/product.asp?id=51 ... t%20Kralen Zit altijd heel stevig. Ben ook benieuwd hoe de wedstrijd geweest is.
z0rr0
Geplaatst: 06-01-10 22:00
doe altijd een vlecht die rol ik op elastiekje erom dan netje erom heen