Hoe kan ik mijn pony wat opvrolijken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

twinkelchw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 07:53

rosalien4 schreef:
hoi,

Ja ik begrijp helemaal wat je bedoeld, maar ik denk o.a. dat het dus ook komt door de medicijnen, Die ze kreeg of nog steeds krijgt. Daardoor worden paarden dus ook vaak somber, sloom, enzo. Eigenlijk alle verschijnselen die jou pony dus nu aangeeft. Maar ik denk ook dat ze gewoon Chagrijnig is omdat ze haar benen dus niet kan strekken. Nou wat zou ik doen, dat is een hele goede vraag, als ik jou was zou ik zoveel mogelijk proberen hij buiten te krijgen, Dus bijv. wandelen. Maar je zou dus ook de spaansepas kunnen aanleren weet je wat dat is?

Veel paarden vinden dat leuk en daardoor gaan ze ook beter nadenken.

Vooral niet met een gevoel binnenkomen van.. mmmhhmm ik heb eigenlijk helemaal geen zin om je nu te aaien of wat dan ook want ze is zo chagrijnig! Nou probeer die gedachten dus gelijk uit je hoofd te zetten! Natuurlijk begrijp ik dat het helemaal niet leuk is als je pony niet doet zoals ze normaal doet maar je moet ook gewoon rekening houden met we situatie waarin ze nu verkeerd. dus gewoon binnen lopen en lekker vrolijk doen, het kan zijn dat je pony daar heel erg raar op reageert maar probeer het gewoon!

groetjes,

en succes *D

Het heeft ech super goed geholpen :D
Ik kwam de stal binnen echt super vrolijk en eerst draaide ze haar hoofd weg en deed een beetje geiriteerd maar na een tijdje was ze weer helemaal vrolijk. En dat bleef ze eigenlijk de hele dag nog wel dus! Goede tip