Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kinuh schreef:Mijn nichtje had het ook, reed ondertussen M2+5 en KNHS miste een punt in de M1, die moest gewoon weer terug die ene punt in de M1 halen en d'r winstpunten van de M2 inleveren.
Liek_ schreef:Dat heeft echt niet alleen met de KNHS te maken, als de organiserende vereniging de coupons niet goed doorstuurt heb je ook een probleem! Ik denk eerlijk gezegd dat het vaker daar fout gaat dan bij de KNHS!
Liek_ schreef:Uiteraard Sjonniej, maar ik vind het te makkelijk om altijd maar de KNHS overal de schuld van te geven
Liek_ schreef:Maar niet iedereen reageert daar dan op; het is dan te vrijblijvend. De KNHS heeft duizenden en duizenden leden, het is echt niet te doen om een vriendelijker brief te sturen. Dan moeten zij er weer zelf achteraan.

Sjuimpje schreef:Ik heb dit ook een keer gehad en in mijn geval klopte het, ik had in het L1 echt een punt te weinig gescoord maar inmiddels liep het paard al dubbele wp's in het M.
Ik heb in overleg met de KNHS dispensatie aangevraagd, in mijn brief heb ik geschreven dat ik niet bewust ben gepromoveerd zonder de benodigde punten, dat het paard inmiddels zeer succesvol M1 liep en dat ik daarom de KNHS vroeg of ze hiervoor dispensatie wilde verlenen. Ik heb dit per fax geregeld en binnen 2 dagen kreeg ik al te horen dat het was goedgekeurd.