Trailerslot Böckmann

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annastasia

Re: Trailerslot Böckmann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 10:12

oh, dat vindt ik niet netjes.
Heb je de verkoopster er persoonlijk op aangesproken?

Ook ik ga weer terug.
Afgelopen zomer hebben ze bij de achterstangen nieuwe ''beugels'' erop gezet zodat ook kleine pony's en veulens veilig vervoerd kunnen worden.
Deze bouten zijn nu al helemaal roestig, dat vindt ik niet kunnen.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 10:29

ik bkijf me verbazen over het feit dat een dealer een hele nieuwe trailer verkoopt en dan nog moeilijk gaat doen over een slot van €100. Zeer slechte reclame voor dit bedrijf.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 17:01

ik ging toen ook heen voor een slot, zegt die man dat er al een slot op zat, dus had hij mij dat slot gedemonstreerd.
Ik wist dus niet dat deze er op zat, maar wist hem wel direct te vertellen dat dat slot niet goed genoeg was voor de verzekering.

Als jij een nieuwe trailer koopt, en nadrukkelijk vraagt om een slot (voor de verzekering), dan had die er direct bij gemoeten.

Al moet ik wel zeggen dat er heel weinig trailers met een GOEDGEKEURD slot staan gestald.
Hoe kunnen al die trailers dan in de verzekering staan als ze geen goedgekeurd slot erop hebben?
Of is dat altijd maar premie betalen en bij diefstal niets uitgekeerd krijgen?
Ook Interpolis heeft niet vermeld bij het afsluiten dat er een bepaald keurmerk aanwezig moest zijn op het slot.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 19:46

ingvdh schreef:
ik bkijf me verbazen over het feit dat een dealer een hele nieuwe trailer verkoopt en dan nog moeilijk gaat doen over een slot van €100. Zeer slechte reclame voor dit bedrijf.

Ik vind de service van Impex in één woord geweldig. Bijn alles wat ze voor me doen doen ze onder de noemer van service, ook als een paard een lampje kapot gemept heeft omdat hij niet wilde laden kost me dat geen cent, trapbescherming verder naar voren doortrekken omdat ik een lomp paard heb? Service! :)
Ik kan me dit dus ook helemaal niet voorstellen. Na een verhuizing heb ik een andere dealer veel dichterbij zitten, maar ik blijf naar Impex gaan.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 19:55

Ik verwacht ook zeker wel dat ik nieuwe boutjes krijgt (en weet haast 100% zeker dat ze dat doen).
En dat is ook zeker weten super service.
In de garantieperiode ook een super service gehad en ook dat was 100% goed.

Alleen wat ik niet snap is dat de TS geholpen is door een mevr die verkondigde dat er een ggk slot op de trailer zat.
Naar mijn weten is de baas zelf verantwoordelijk voor de verkoop en anders de ''chef'' werkplaats (een wat oudere man). De vrouw die er afgelopen zomer liep had niet echt verstand van trailers, ze schoof alles door naar de ''chef'' werkplaats.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 23:18

annastasia schreef:
ik ging toen ook heen voor een slot, zegt die man dat er al een slot op zat, dus had hij mij dat slot gedemonstreerd.
Ik wist dus niet dat deze er op zat, maar wist hem wel direct te vertellen dat dat slot niet goed genoeg was voor de verzekering.

Als jij een nieuwe trailer koopt, en nadrukkelijk vraagt om een slot (voor de verzekering), dan had die er direct bij gemoeten.

Al moet ik wel zeggen dat er heel weinig trailers met een GOEDGEKEURD slot staan gestald.
Hoe kunnen al die trailers dan in de verzekering staan als ze geen goedgekeurd slot erop hebben?
Of is dat altijd maar premie betalen en bij diefstal niets uitgekeerd krijgen?
Ook Interpolis heeft niet vermeld bij het afsluiten dat er een bepaald keurmerk aanwezig moest zijn op het slot.

Nou, misschien zijn die trailers helemaal niet verzekerd?

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 23:42

niet alle trailers zijn verzekerd, maar er zijn er ook een aantal (waarvan ik iig weet) die wel verzekerd zijn, maar geen ggk slot hebben.
Moet zeggen dat ik vindt dat de verzekering ook moet vermelden welke slot er precies op moet zitten.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 01:01

Ik werd 'geholpen' door mevrouw Ros, van Ros BV.

De kwaliteit van de service van Impex heeft mij zeer teleurgesteld. Het draait echt om de euro's. Klaarblijkelijk heeft de BV veel last van de crisis.

De manier waarop ik te woord ben gestaan, daar lusten de honden geen brood van. Ik ga nooit weer terug naar deze firma. Ik ben er naar toe gegaan om dat naam Impex van oudsher als betrouwbaar bekend staat in mijn regio. Deze familie Ros is sinds een paar jaar eigenaar.
Ik heb iig spijt dat ik ooit met Impex / Ros BV in zee ben gegaan.

Dat slot komt er wel hoor al zal ik even moeten zoeken naar het beste alternatief. Maar Impex zal nooit weer een euro aan mij verdienen :n