spatter schreef:wat een onzin
omdat ik de matten niet in de hele stal heb liggen, matten zijn 2.5 bij 3.5, heb ik aan de randen gewoon beton
daar trek ik het oude hooi en mest heen en daar plassen ze vervolgens ook, keurig achterin
ik heb sinds een maand een pony erbij en ze was ook gelijk zindelijk
juist omdat ze graag op de matten liggen houden ze de boel schoon
ik heb wel een dikte van 4 cm en zeker weten dat dat lekkerder ligt als een laag stro wat toch behoorlijk aan de kant schuift als ze gaan liggen en staan
vroeger had ik nog wel eens beschadigingen op kogel of hak en sinds de matten nooit meer
de enige andere fijne oplossing vind ik potstal, gewoon blijven opstrooien maar dat is dan wel 4 x per jaar een bere werk om leeg te halen
op wat voor matten sta jij dan.
ik heb er wel is naar gekeken maar er zijn zoveel verschillende matten/tegels dat ik niet meer weet naar welke ik moet kijken.
ik heb wel is naar tegels gekeken maar dan ben ik dik 300 euro kwijt en ik ben zo bang dat als ik matten neem en ze plast gewoon door dr stal dat ze komt te vallen of niet meer overeind komt of in de dekens trekt.
jou matten zijn niet vocht doorlaten toch, je schuift elke dag alles naar achter zeg je.
maar hoe heb je je paard dan zindelijk gekregen?