Gaat je vriend/man mee naar wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 22:26

haha, zodra het woord "paard" valt rent vriendlief nog net niet gillend de deur uit _O- die krijg ik nog niet eens mee richting een paard :D

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 22:28

Toen ik nog wedstrijden reed ging mijn vriend altijd mee. Ook om te groomen en voor te lezen. En nee, hij heeft verder niets met paarden. Maar ik heb ook niet zoveel met vechtsport en ik ga ook met hem mee als hij een wedstrijd heeft. Gewoon voor hem. En andersom is dat ook zo!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 01:26

Aangezien er altijd ongelukken gebeuren waar ambulances bij moeten komen als mijn vriend zijn gezicht laat zien op paardenevenementen mag hij van mij niet eens mee naar wedstrijd. :+ Hij vindt er overigens ook niets aan. Wel komt hij kijken bij dingen die voor mij echt belangrijk zijn, helpen bij de voorbereidingen van waken voor de bevalling, eerste dagen helpen bij de pasgeborene, de veulenkeuring is hij afgelopen jaar geweest (geen ambulance dit keer, wel een DA voor hechtingen) en hij is ook gekomen toen Devdan op de eerste hengstenkeuring kwam (net geen ambulances, knol had wel 4 mensen omvergesprongen :o ).
De insiders hebben inmiddels al redelijk schrik als ze hem zien. :')

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 01:30

Urielle schreef:
Ja hij gaat mee, maar de africhting kan beter: hij is nogal eens ineens 'kwijt' als ik hem nodig heb :+

Dat ken ik, en dan blijkt hij de autosleutels te hebben dus kan ik geen kant uit.
Mijn vriend gaat als hij thuis is wel geregeld mee. Maar omdat hij altijd onverwacht weg is, kan ik niet van hem op aan. Meestal ga ik dus alleen op pad, alleen wel lastig dat ik dan geen voorlezer heb. Want heb hem ondertussen wel zo ver dat hij onder druk toch gaat voorlezen. Alleen soms wel een hele baan te vroeg dus ik moet wel erg goed opletten.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 01:32

Neonlight schreef:
Aangezien er altijd ongelukken gebeuren waar ambulances bij moeten komen als mijn vriend zijn gezicht laat zien op paardenevenementen mag hij van mij niet eens mee naar wedstrijd. :+ Hij vindt er overigens ook niets aan. Wel komt hij kijken bij dingen die voor mij echt belangrijk zijn, helpen bij de voorbereidingen van waken voor de bevalling, eerste dagen helpen bij de pasgeborene, de veulenkeuring is hij afgelopen jaar geweest (geen ambulance dit keer, wel een DA voor hechtingen) en hij is ook gekomen toen Devdan op de eerste hengstenkeuring kwam (net geen ambulances, knol had wel 4 mensen omvergesprongen :o ).
De insiders hebben inmiddels al redelijk schrik als ze hem zien. :')

Gelukkig heb ik hem nog nooit gezien (of ooit op Horse Event tig jaar terug, als het tenminste nog dezelfde is). Of was hij er de eerste appaloosadag van Juntos bij. Toen moest bij hem zijn oog gehecht worden. Domme macho.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 01:35

Horse Event is hij niet geweest, zou ook niet weten wie je toen hebt gezien. Waren ook geen ongelukken dacht ik. :+ Ook de sportdag is hij nog nooit geweest. Ik houd hem zorgvuldig overal van weg. :+

DendroFleur

Re: Gaat je vriend/man mee naar wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 01:36

Dat is wel zo veilig. Dacht dat toen we elkaar ooit voor het eerst ontmoeten (6 jaar geleden?) dat je toen samen met een jongen op Horse Event was. Kan natuurlijk ook de buurjongen zijn geweest.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 01:40

Kan zijn dat dat een paardenliefhebbende collega is geweest, die hier overigens ook op bokt zit. Hoewel ik me dat niet meer kan herinneren.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 01:43

Dat zal dan wel, kan me het hoofd ook niet meer herhinneren maar had je gelijk gekoppeld. Niet dat het er amoreus uit zag (straks wordt je vriend nog jaloers).

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 13:31

Mijn vriendje gaat ook weleens mee, en helpt dan met zadelen enzo. :+:

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 15:17

Mijn vriend heeft ook helemaal niks met paarden. Heel soms gaat hij mee naar stal als we in de buurt zijn en ik even gauw wat moet doen. Naar een wedstrijd komt hij alleen als ik dat aan hem vraag, maar dan helpt hij niet, dat vindt ie eng. :D

Ik vraag hem ook niet vaak mee, want ik weet dat hij er niet zoveel mee heeft.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 17:47

Mijn vriend moet mee :P
Hij is chauffeur en voorlezer en in de zomer proppen draaier ;)

En onze trouwste fan :+:

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 17:49

Jup :j Soms wel

En waarom? Dan kan ie ff met de hengst van stal knuffelen. _O- Zie profiel

Nee maar hij vind het hardstikke leuk. En ik zie er goed uit in een rijbroek. Dus hoef me ook niet te schamen volgens hem :p

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 17:54

Altijd en ik ook bij zijn wedstrijden.

Wij rijden allebei wedstrijden: hij aangespannen en ik of aangespannen of onder het zadel.

Wel zo gezellig en gemakkelijk. Wij zijn inmiddels een heel goed afgesteld team. Wij pakken de auto/trailer in een kwartiertje in volgens een vaste inpaklijst. Ieder heeft zijn eigen taken en het werkt goed.

Alleen mijn zoon van 14 krijg ik niet vaak meer mee. Eigenlijk wil hij alleen nog mee als hij zelf een proefje kan starten. Verder blijft hij liever thuis achter de computer dan dat hij mee op wedstrijd gaat. :D

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 17:58

Ik heb echt een super-groom-vent!
Hij laadt en vervoert mijn paard, zadelt hem ter plekke op, leest mijn proeven voor, zadelt mijn paard weer af en brengt hem weer naar huis :D

Top!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:02

Ik rij zelf geen wedstrijden, maar mijn vriend gaat bijv wel mee naar de keuring 8-) Maar goed ik heb ook wel geluk want mijn vriend heeft zelf tot zijn 16de gereden en heeft er toch ook aan aardige kijk op :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:04

Urielle schreef:
Ja hij gaat mee, maar de africhting kan beter: hij is nogal eens ineens 'kwijt' als ik hem nodig heb :+ .
:')

De mijne chauffeurt, houd mijn paard vast en leest voor. Heerlijk!! Tussen deze dingen in is hij een goede sponsor voor de clubkas en te vinden bij de snackgedeeltes.

Hij heeft ook een startkaart, al tig jaar en welgeteld twee keer op wedstrijd geweest. Daar heb ik het dus niet zo druk mee :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:05

Nexus schreef:
Hij laadt en vervoert mijn paard, zadelt hem ter plekke op, leest mijn proeven voor, zadelt mijn paard weer af en brengt hem weer naar huis :D

En zijn naam is knecht :+ ?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:10

DendroFleur schreef:
Urielle schreef:
Ja hij gaat mee, maar de africhting kan beter: hij is nogal eens ineens 'kwijt' als ik hem nodig heb :+

Dat ken ik, en dan blijkt hij de autosleutels te hebben dus kan ik geen kant uit.
Mijn vriend gaat als hij thuis is wel geregeld mee. Maar omdat hij altijd onverwacht weg is, kan ik niet van hem op aan. Meestal ga ik dus alleen op pad, alleen wel lastig dat ik dan geen voorlezer heb. Want heb hem ondertussen wel zo ver dat hij onder druk toch gaat voorlezen. Alleen soms wel een hele baan te vroeg dus ik moet wel erg goed opletten.

Ook herkenbaar. Heb eens selectie gehad en hij was weer weg. Niemand in de buurt te vinden die wou lezen en de jury wou dat ik begon. Dan maar uit mijn hoofd proberen, komt hij halverwege aan en begint te lezen. :roll: Ik in het passeren steeds maar sissen: 'Hou je kop! Dat mag niet!' maar dat hoorde hij niet. Pure mazzel dat de jury me niet uitsloot (ik reed alsnog geen punt, zat meer met mijn hoofd bij het voorlezen dan bij de proef :+ )

Afgelopen keer stond ik ook weer met een warm paard aan een afgesloten auto en geen vent te zien *zucht*

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:24

@Grit: Je zou het bijna denken ja! :D
Heb het wat dat betreft echt super getroffen met hem!
Hij rijdt zelf ook, maar geen wedstrijden :)

MarisdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:28

Ik heb op concours altijd wel een beetje medelijden met van die afgerichte mannen die echt totaal niets met paarden hebben maar dan maar achter hun vrouw aan moeten hobbelen. Helemaal als ze dan de wind van voren krijgen omdat ze dingen niet goed doen, of gewoon als boksbal (figuurlijk :D) gebruikt worden om op af te reageren na de proef.

Ik vind het wel leuk als hij komt kijken, maar dan komt hij meestal met z'n eigen auto even op en neer. Hij hoeft echt niet de hele dag achter me aan te lopen!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:31

risky schreef:
haha, zodra het woord "paard" valt rent vriendlief nog net niet gillend de deur uit _O- die krijg ik nog niet eens mee richting een paard :D

Heel herkenbaar......

Al is de mijne wel trots als ik een wp rij.... dat is dan wel weer leuk.

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:53

ja altijd :D we delen stiek en hij is mijn vaste voorlezer.
hij rijd zelf zelden een wedstrijd maar dan ben ik zijn groom.

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:04

Af en toe wanneer ik hem vraag om mijn proef te filmen.
Hij heeft niks met paarden.

NesyD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:05

Tikamishu schreef:
die van mij moet wel mee is mijn persoonlijke groom ;)

en hij vind het leuk dus dat scheelt enorm.

Yep hier nog één :D