die krijg ik nog niet eens mee richting een paard
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij vindt er overigens ook niets aan. Wel komt hij kijken bij dingen die voor mij echt belangrijk zijn, helpen bij de voorbereidingen van waken voor de bevalling, eerste dagen helpen bij de pasgeborene, de veulenkeuring is hij afgelopen jaar geweest (geen ambulance dit keer, wel een DA voor hechtingen) en hij is ook gekomen toen Devdan op de eerste hengstenkeuring kwam (net geen ambulances, knol had wel 4 mensen omvergesprongen
).
Urielle schreef:Ja hij gaat mee, maar de africhting kan beter: hij is nogal eens ineens 'kwijt' als ik hem nodig heb
Neonlight schreef:Aangezien er altijd ongelukken gebeuren waar ambulances bij moeten komen als mijn vriend zijn gezicht laat zien op paardenevenementen mag hij van mij niet eens mee naar wedstrijd.Hij vindt er overigens ook niets aan. Wel komt hij kijken bij dingen die voor mij echt belangrijk zijn, helpen bij de voorbereidingen van waken voor de bevalling, eerste dagen helpen bij de pasgeborene, de veulenkeuring is hij afgelopen jaar geweest (geen ambulance dit keer, wel een DA voor hechtingen) en hij is ook gekomen toen Devdan op de eerste hengstenkeuring kwam (net geen ambulances, knol had wel 4 mensen omvergesprongen
).
De insiders hebben inmiddels al redelijk schrik als ze hem zien.

Soms wel
Zie profiel

Urielle schreef:Ja hij gaat mee, maar de africhting kan beter: hij is nogal eens ineens 'kwijt' als ik hem nodig heb.
DendroFleur schreef:Urielle schreef:Ja hij gaat mee, maar de africhting kan beter: hij is nogal eens ineens 'kwijt' als ik hem nodig heb
Dat ken ik, en dan blijkt hij de autosleutels te hebben dus kan ik geen kant uit.
Mijn vriend gaat als hij thuis is wel geregeld mee. Maar omdat hij altijd onverwacht weg is, kan ik niet van hem op aan. Meestal ga ik dus alleen op pad, alleen wel lastig dat ik dan geen voorlezer heb. Want heb hem ondertussen wel zo ver dat hij onder druk toch gaat voorlezen. Alleen soms wel een hele baan te vroeg dus ik moet wel erg goed opletten.
Ik in het passeren steeds maar sissen: 'Hou je kop! Dat mag niet!' maar dat hoorde hij niet. Pure mazzel dat de jury me niet uitsloot (ik reed alsnog geen punt, zat meer met mijn hoofd bij het voorlezen dan bij de proef
)
) gebruikt worden om op af te reageren na de proef.
we delen stiek en hij is mijn vaste voorlezer.