Ze hebben plek voor je gereserveerd, die ze anders aan een ander hadden kunnen verhuren.
Misschien hebben ze zelfs wel iemand moeten weigeren omdat jij er kwam te staan.
Ik vind het erg onvolwassen dat je de verantwoordelijkheid van jouw verkeerde keus bij een ander neerlegt.
Jij hebt je paard daar gestald, die mensen krijgen waar ze recht op hebben, en omdat jij ineens wat anders in je kop hebt, zijn zij fout.
Zo werkt dat niet in de grote-mensenwereld
[/quote]Je hoeft niet gelijk zon betweterig toontje aan te slaan hoor!
EN ik leg de schuld niet bij een ander neer, ben toch zelf zo dom geweest haar daar neer te zetten.
Ben iig slim genoeg om dr, na een slapeloze nacht, meteen weg te halen daar!
Het doel van dit topic was om langs de data van aankomst/contract ingang te polsen of hier mensen waren die ervaring ed hebben met dit soort kwesties vooral aangezien t contract morgen officieel ingaat.
Maar ik ben heus niet verontwaardigd en snap die lui heus wel dat ze t geld lekker houden, maar ik vind , nu ze er eenmaal staat, die hele stal het geld helemaal niet waard!
En tsja de grote mensenwereld is idd hard, maar heb haar liever bij mensen staan die ook nog iets om ze geven !!!!!

En ipv op bokt te gaan roepen over slechte reclame en dit en dat had je ook rustig met de stalhouder om tafel kunnen gaan zitten om samen tot een oplossing te komen. Maar met zo'n houding begrijp ik wel dat de stalhouder je niet heel veel tegemoed wil komen..
.